קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות14
מגזין

צלעות חזיר בסיר (סיר)

צלעות חזיר בסיר (סיר)
צלעות חזיר בסיר (סיר) עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 270 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 12 גרם שומן. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. אם יש לכם צלעות חזיר, שמנת של מרק עוף, רוטב ווסטרשייר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. נסו 8 דקות סיר מיידיות דבש לימון ג'ינג'ר צלעות חזיר, צלעות חזיר בסיר קרוק, ו סיר חרס: צלעות חזיר מנגל (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. אתה יכול לנסות פרנק המשפחה הכרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 62 דולר לבקבוק.
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
היין בצבע צהוב קש. על האף מבטא אגסים קלויים איטיים ופרחי יערה. על החיך, היין הוא בעל גוף מלא ובהיר, עם המון לימון מאיר וטעמי משמש טריים.