קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות27
מגזין

צלעות חזיר טעימות

צלעות חזיר טעימות
צלעות חזיר טעימות עשויות להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 49 גרם חלבון, 19 גרם שומן, ובסך הכל של 466 קלוריות. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 29% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו חרדל דיז'ון, שיני שום, בצל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קאפקייקס תירס ממתקים כמו קינוח. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 68%. הציון הזה מוצק. נסו צלעות חזיר גרמניות טעימות וכרוב כבוש, צלעות חזיר מתוקות וחמוצות בטעם, ו צלעות טלה טעימות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מפזרים צלעות חזיר במלח ופלפל. במחבת גדולה צלעות חומות בשמן.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
צלעות חזירצלעות חזיר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
הסר ושמור על חום.
3
באותה מחבת הקפיצו בצל עד שהוא רך.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים שום; מבשלים 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
5
מוסיפים למחבת את רוטב ווסטרשייר, הדבש והחרדל; מערבבים כדי לשחרר חתיכות שחומות מהתבנית. מביאים לרתיחה. מחזירים צלעות למחבת. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 15-20 דקות או עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
חרדלחרדל
דבשדבש
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר עובדות ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וריזלינג. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
2014 קרנרוס שרדונה שלנו יש צבע זהוב יפה. יין בעל גוף בינוני זה שופע ניחוחות של אגסים, קוקוס, וניל ודבש. החיך הרחב והרחב משלים את הניחוחות עם תווים מתוקים ועשירים. יין נועז עם טעמים של תפוח טעים הזהב, טוסט חמאה, וניל ודבש זה באמת יין טעים שניתן לזווג עם כמעט כל דבר