קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

צלעות חזיר יווניות

צלעות חזיר יווניות
צלעות חזיר יווניות יכולות להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מתאים ל-4 ומחירו 2 מנות.45 דולר למנה. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 29 גרם חלבון, 16 גרם שומן, ובסך הכל של 282 קלוריות. אם יש לכם מלח, רוטב ווסטרשייר, מיץ לימון וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 53%. הציון הזה מוצק. נסו צלעות חזיר בסגנון יווני, צלעות חזיר בסגנון יווני, ו צלעות חזיר יווניות ממולאות (מתכונים דומים).

הוראות

1
בשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת, שלבו את תשעת המרכיבים הראשונים; מוסיפים את החזיר. חותם תיק ולהפוך מעיל; במקרר עבור 8 שעות או לילה.
מרכיבים שתצטרך
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
2
מסננים וזורקים את המרינדה. הרטיבו מגבת נייר בשמן בישול; בעזרת מלקחיים עם ידית ארוכה מצפים קלות את מתלה הגריל. צולים חזיר, מכוסה, על אש בינונית או צולים 4-5 אינץ'. מהחום במשך 4-5 דקות בכל צד או עד מדחום קורא 145*.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת
3
מניחים לעמוד 5 דקות לפני ההגשה.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

ניתן לשלב צלעות חזיר עם שרדונה, פינו נואר וריזלינג. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. אתה יכול לנסות יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -29 דולר לבקבוק.
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
לגונה שרדונה מציעה רמזים אלגנטיים של תפוח מרענן, אפרסק ותפוז בשל. שכבות אקספרסיביות של קרמל ומחיר משלימות הערות אלון קלויות עדינות. גוף מלא עם רמזים של שמנת, יין זה יש לסיים רך, מתמשך.לגונה מוקדשת לייצור שרדונה ברמה עולמית מעמק הנהר הרוסי היוקרתי. בלב האזור הזה טמון ההשראה ליין שלנו: כרם לגונה. ארץ זו ראתה את ענבי היין הראשונים שלה נטועים כבר בשנות ה -1800, והיא ביתם של שרדונה ברמה עולמית במשך יותר מארבעה עשורים. בעמק הנהר הרוסי, עונת גידול ארוכה ורוחות חוף קרירות גורמות לאיזון עדין בין חומציות פריכה לטעמי פרי בשלים.