קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות15
מגזין

צלעות חזיר מטוגנות מחבת בצל

צלעות חזיר מטוגנות מחבת בצל
בצל מחבת מטוגן צלעות חזיר הוא חלב חינם ומספק כ 2 מנות. מנה זו מכילה כ 32 גרם חלבון 20 גרם של שומן, וסך הכל 402 קלוריות. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. גשו לסופר וקנו קמח, שמן זית, צלעות חזיר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. . וזה מצוין. מתכונים דומים: אחד מחבת תפוח צלעות חזיר קינמון, צלעות חזיר מחבת בדבש חרדל, ו צלעות חזיר מחבת, תפוחי אדמה ושעועית ירוקה.

הוראות

1
לפני פתיחת תערובת מרק בצל, להשתמש בידיים שלך כדי לרסק את חתיכות גדולות יותר של בצל בחבילה. פתח את החבילה, ושפוך את התערובת לקערה רדודה. מערבבים בקמח.
מרכיבים שתצטרך
תערובת מרק בצל יבשתערובת מרק בצל יבש
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מחממים את השמן במחבת כבדה על אש בינונית. השמן חם מספיק כאשר קמצוץ של תערובת הקמח רוחש כאשר השליך לתוך השמן. צלעות חזיר מעייל בתערובת מרק בצל, ולנער את העודף. בזהירות במקום בשמן החם. הפוך צלעות לאחר כ -30 שניות כדי לצרוב במהירות את שני הצדדים. מבשלים כ 4 דקות לכל צד, או במידה הרצויה של doneness.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
צלעות חזירצלעות חזיר
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. שרדונה GEN5 עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.