קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

צלעות חזיר מתובל Cajun

צלעות חזיר מתובל Cajun
צלעות חזיר מתובל Cajun עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 225 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 11 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Allrecipes יש 12 אוהדים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. גשו לסופר וקנו עלים מרווה שפשף, פלפל טחון, כמון טחון, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. נסו צלעות חזיר מתובל Cajun, צלעות חזיר קייג'ון, ו Knockwurst עם כרוב כבוש מתובל וצלעות חזיר מעושן עם בייקון, תפוח ובצל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים פפריקה, כמון, פלפל שחור, פלפל קאיין, מרווה, ומלח שום על צלחת. בנדיבות מעיל כל צלע חזיר עם תערובת התבלינים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
פלפל שחורפלפל שחור
מלח שוםמלח שום
צלעות חזירצלעות חזיר
פפריקהפפריקה
כמוןכמון
מרווהמרווה
2
מחממים שמן זית וכמה משאבות של תרסיס לא מקל, בטעם חמאה במחבת גדולה על חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מניחים צלעות חזיר במחבת, הפחתת החום בינוני. לבשל עד החזיר הוא כבר לא ורוד במרכז, 8 עד 10 דקות. מדחום שנקרא מיידית מוכנס למרכז צריך לקרוא 145 מעלות F (63 מעלות c).
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
מחבתמחבת

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם בחירה מצוינת לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. שרדונה Antica (Mountain Select) עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה 2017 תוססת ועשירה בניחוחות מפתים שמובילים לליבה מוצקה של טעמי אגס, תפוח ומשמש המוצלים על ידי אלון מתובל קלות. על החיך, היין מציע שכבה על גבי שכבה של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני עם אלגנטיות ורעננות על החיך.השרדונה נבחר ממנות בנות 4 עד 31 ממנות נבחרות של תשעה בלוקים של כרם, אשר מוצמדים בגובה של 1,413-1,494 רגל. מבחר השנה מורכב מ-10 שיבוטים של שרדונה - תשעה שיבוטים בורגונדיים ובחירת ויימר המורשת המהוללת—שיחד יוצרים את המורכבות בארומטיקה ופלבורים שאנו מחפשים לשרדונה המובחר בהרים שלנו.