קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

צלעות חזיר עוף שמנת של סאני

צלעות חזיר עוף שמנת של סאני
צלעות חזיר עוף שמנת של סאני יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב מגיש 4 . מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 32 גרם חלבון, 15 גרם שומן, ובסך הכל של 303 קלוריות. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם מלח ופלפל, בצל, שום וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. 44 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה הביא לך את כולםמתכונים. מתכונים דומים: צלעות חזיר מטוגנות של חמאת תפוחים של סאני, צלעות חזיר ופטריות שמנת, ו תפוחי אדמה שמנת וצלעות חזיר.

הוראות

1
מחממים שמן במחבת גדולה על אש בינונית גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים בצל ושום ומקפיצים עד לשקיפות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
3
מוסיפים צלעות חזיר ומשחימים כ -4 עד 6 דקות מכל צד, תוך ערבוב לעיתים קרובות כדי להימנע משריפת בצל ושום.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
שוםשום
בצלבצל
4
בינתיים, בקערה נפרדת, לטאטא יחד מרק מרק.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
5
יוצקים את תערובת המרק על צלעות שחומות, מערבבים היטב כדי לשחרר בצל ושום ולפגז מחבת. מנמיכים את האש ומבשלים בעדינות במשך 10 עד 15 דקות, תוך ערבוב והפיכת צלעות מדי פעם, עד שהצלעות מבושלות. מדחום לקריאה מיידית המוחדר למרכז צריך לקרוא לפחות 145 מעלות צלזיוס (63 מעלות צלזיוס). מתבלים במלח ופלפל לפי הטעם ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שוםשום
בצלבצל
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
מחבתמחבת

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם הבחירות המובילות שלי לצלעות חזיר. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא א 'עד ת' שרדונה. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -15 דולר.
א 'עד ת' שרדונה
א 'עד ת' שרדונה
שרדונה א 'עד ת' 2010 נפתח בניחוחות של פרחים לבנים, קלמנטינה, ליים, חבוש, אבן רטובה ומינרלים המתפתחים הלאה לאגוז מוסקט, דבש, תפוח ירוק עם רמזים לג ' ינג ' ר. התקף עמוס מינרלים הוא בהיר, מעורר תיאבון ואינטנסיבי. החיך האמצעי הניואנסי ממשיך בטעמים המשקפים ומגבירים את הארומטים. הגימור ארוך, נקי, פריך ועסיסי עם טעמים של יערה, הדרים ואבן רטובה. יין זה מדגים קלאסי אורגון סטילי שרדונה. 2010 היה בציר יוצא דופן עבור יינות לבנים באורגון ויין מונע טרואר מתוחכם זה אינו יוצא מן הכלל; בהיר, חריף ואינטנסיבי זה יספק במהלך 5 השנים הבאות.