קושירגיל
מוכן ב32 דק.
מנות3
ציון בריאות9
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

צלעות חזיר עם אפרסק-ג'ינג'ר צ' אטני

צלעות חזיר עם אפרסק-ג'ינג'ר צ' אטני
מתאים ל-3 מנות. אם 88 סנט למנה נופל בתקציב שלך, צלעות חזיר עם צ'אטני אפרסק-ג' ינג'ר יכול להיות מדהים חלב חינם מתכון לנסות. מנה אחת מכילה 340 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 19 גרם שומן. מתכון זה מן המילה ננשך יש 39 אוהדים. אם יש לכם מלח ופלפל כשרים, צלעות חזיר, שאלוט, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 32 דקות. נסו צלעות חזיר בגריל עם צ'אטני אפרסק ג' ינג'ר, Spice שפשף צלעות חזיר עם מנגו אפרסק Chutney, ו צלעות חזיר בגריל עם שזיף-ג'ינג'ר צ' אטני (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר עובדות ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. אתה יכול לנסות Chateau Ste. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
"שרדונה בארות ההודית שלנו מספק אופי פירות טרופיים מושך האופייני לאתרים חמים כמו מדרון Wahluke. אני אוהב את טעמי האננס והחמאה הבשלים של שרדונה ומרקם עשיר וקטיפתי. נסה את זה עם צדפות, סקמפי או פסטה עם רטבים עשירים."בוב ברטו