קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

צלעות חזיר עם רוטב גבינה כחולה

צלעות חזיר עם רוטב גבינה כחולה
צלעות חזיר עם רוטב גבינה כחולה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה סביב 33 גרם חלבון 41 גרם של שומן, וסך הכל 515 קלוריות. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. אם יש לכם קצפת, חמאה, צלעות חזיר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הקצפת אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,טוקסידו תות שדה וקראנץ פודינג Parfaits כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 35 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וקמאיות דיאט. נסו צלעות חזיר עם רוטב גבינה כחולה, צלעות חזיר ברוטב גבינה כחולה, ו צלעות חזיר עם גבינה כחולה ותפוחים (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים חמאה במחבת גדולה, על אש בינונית. מתבלים את צלעות החזיר עם פלפל שחור ואבקת שום. מטגנים את הצלעות בחמאה עד שכבר לא ורוד ומיצים לרוץ ברור, על 20 עד 25 דקות. להפוך מדי פעם לחום באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
פלפל שחורפלפל שחור
צלעות חזירצלעות חזיר
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
הסר צלעות לצלחת ולשמור חם. מערבבים את הקצפת לתוך המחבת, משחרר כל פיסות בשר תקוע לתחתית. מערבבים בגבינה כחולה. לבשל, ערבוב כל הזמן עד רוטב מתעבה, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמנת מתוקהשמנת מתוקה
גבינה כחולהגבינה כחולה
רוטברוטב
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
יוצקים רוטב על צלעות חזיר חמות.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
רוטברוטב

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Foley Estate Winery Sta. ריטה הילס שרדונה. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 27 דולר.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.