קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

צלעות חזיר עשב לחות

צלעות חזיר עשב לחות
זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 58%. ציון זה הוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון צלעות חזיר סופר לחות, לא המתכון הממוצע שלך לצלעות חזיר לחות ורכות, ו צלעות חזיר לחם אפויות לחות ברוטב פטריות.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את חמשת המרכיבים הראשונים; מערבבים עד להמסת הסוכר.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
יוצקים 1-1/2 כוסות לשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת; הוסף צלעות חזיר. חותם תיק ולהפוך מעיל; במקרר עבור 8 שעות או לילה. מכסים ומקררים את המרינדה שנותרה לצלייה.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
מרינדהמרינדה
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
3
מסננים וזורקים את המרינדה. בעזרת מלקחיים עם ידית ארוכה, הרטיבו מגבת נייר בשמן בישול וציפו קלות את מתלה הגריל. צולים חזיר, מכוסה, על אש בינונית או צולים 4-5 אינץ'. מהחום במשך 4-5 דקות מכל צד או עד שמדחום קורא 145 אחוריים, צולה לעתים קרובות עם מרינדה שמורה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
מרינדהמרינדה
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מדחום מטבחמדחום מטבח
גרילגריל
מלקחייםמלקחיים
4
תנו לבשר לעמוד 5 דקות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, ריזלינג

ניתן לשלב צלעות חזיר עם פינו נואר, שרדונה וריסלינג. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. יין אחד שתוכלו לנסות הוא כרם לה קאדו רושו פינו נואר. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 49 דולר.
כרם לה קדו רושו פינו נואר
כרם לה קדו רושו פינו נואר