קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

צלעות כבש עם רוטב בטטה

צלעות כבש עם רוטב בטטה
צלעות כבש עם רוטב בטטה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 25 גרם חלבון 10 גרם של שומן, וסך הכל 264 קלוריות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, גשו לסופר וקנו בטטה, מרק עוף, שיני שום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 50% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: צלעות חזיר מטוגנות עם בטטה, תפוחים ורוטב חרדל, צלעות כבש עם רוטב קארי או מתלה כבש, ו צלעות הכבש של סיגל עם פול וניוקי תפוחי אדמה.

הוראות

1
מפזרים את שני הצדדים של כבש עם 1/4 כפית כל מלח ופלפל. מעיל מחבת nonstick גדולה עם ספריי בישול; מקום על חום בינוני גבוה עד חם.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עגבניות מיובשות מצנצנת1 כוס עגבניות מיובשות מצנצנת
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
שעועית לבנה, מושרית ומבושלת (שמור 1/3 כוס נוזל בישול)שעועית לבנה, מושרית ומבושלת (שמור 1/3 כוס נוזל בישול)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
להוסיף צלעות; לבשל 3 דקות בכל צד. להפחית את החום בינוני; לבשל 4 דקות בכל צד או עד מידה רצויה של doneness. להפריש; להתחמם.
3
מוסיפים חצי חמאה למחבת; מבשלים מעל חום בינוני-גבוה עד שהחמאה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
כוסות חמאת בוטנים, קצוצות גסכוסות חמאת בוטנים, קצוצות גס
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
4
מוסיפים בטטה, ומבשלים 3 דקות או עד רך, ערבוב לעתים קרובות. להפריש, ולשמור על חם.
מרכיבים שתצטרך
2 בטטות קטנות, קלופות וקצוצות2 בטטות קטנות, קלופות וקצוצות
5
מוסיפים את החמאה שנותרה, שאלוט ושום; מבשלים, מערבבים כל הזמן, 2 דקות. להגדיל את החום גבוה, ולהוסיף חומץ בלסמי. מבשלים עד הנוזל הוא כמעט התאדה.
מרכיבים שתצטרך
1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)
שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון
כוסות חמאת בוטנים, קצוצות גסכוסות חמאת בוטנים, קצוצות גס
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
6
מוסיפים מרק עוף וסוכר; מבשלים 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
7
הוסף בטטה שמורה, חרדל דיז ' ון, טימין, טרגון, ונשאר 1/4 כפית כל מלח ופלפל; מערבבים היטב. רוטב כפית על צלעות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עגבניות מיובשות מצנצנת1 כוס עגבניות מיובשות מצנצנת
רגל טלה, מעצםרגל טלה, מעצם
2 בטטות קטנות, קלופות וקצוצות2 בטטות קטנות, קלופות וקצוצות
אפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרתאפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרת
6 (6 אונקיות) חזה עוף, עם עצם כנף, עור על6 (6 אונקיות) חזה עוף, עם עצם כנף, עור על
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה, מחולקתחמאה, מחולקת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון0(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נטול שומן, דל נתרןמרק עוף נטול שומן, דל נתרן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פרוס דק עלי טרגון טרייםפרוס דק עלי טרגון טריים4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צלעות כבש רזה (בערך 1 1/2 אינץ ' עבה)צלעות כבש רזה (בערך 1 1/2 אינץ ' עבה)1(יכול להיות או להרחיק)פלפל, מחולקפלפל, מחולק1(יכול להיות או להרחיק)מלח, מחולקמלח, מחולק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאלוט טחוןשאלוט טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבטטה חתוכה לקוביותבטטה חתוכה לקוביות2(יכול להיות או להרחיק)קצוץ טרי אוקצוץ טרי או