קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות8
ציון בריאות27
מגזין

צלעות קצרות על האש

צלעות קצרות על האש
צלעות קצרות על האש עשויות להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים למנה העיקרית שלך. מנה אחת מכילה 525 קלוריות, 42 גרם חלבון, ו 25 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מתכון זה מ טעם הבית יש 8 אוהדים. אם יש לכם רוטב צ'ילי, סוכר חום, ג' ינג'ר טחון וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 50 דקות. עם כפית ציון 78%, המנה הזו די טובה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון צלעות קצרות על האש, צלעות קצרות על האש, ו אסיה ברביקיו צלעות קצרות.

הוראות

1
מכניסים צלעות לתנור הולנדי; מוסיפים מים לכיסוי ב -2 אינץ'. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, לא מכוסים, למשך 1-1 / 2 עד 2 שעות או עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
מאמן פפ מסווג 200-נוכחימאמן פפ מסווג 200-נוכחי
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
בינתיים, בסיר, מטגנים בצל ושום בשמן עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
3
מוסיפים את שאר החומרים; מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, ללא כיסוי, למשך 30 דקות, תוך ערבוב מדי פעם.
4
מסננים צלעות. מסדרים על תבנית פטם ומבשלים ברוטב ברביקיו. צולים 4 עד 5 אינץ'. מהאש במשך 5-10 דקות מכל צד או עד שהרוטב מבעבע.
מרכיבים שתצטרך
צ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקהצ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקה
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
מאמן פפ מסווג 200-נוכחימאמן פפ מסווג 200-נוכחי
ציוד שתשתמש בו
מחבת ברוילרמחבת ברוילר

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

פינו נואר, מרלו וקברנה סוביניון הם הבחירות המובילות שלי לצלעות קצרות בקר. בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, נתחי בקר רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים בהירים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שנתחים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינוןון. אתה יכול לנסות סוס פרא פינו נואר בלתי מרוסן. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-24 דולר לבקבוק.
סוס פרא פינו נואר בלתי מרוסן
סוס פרא פינו נואר בלתי מרוסן
לפינו נואר הבלתי מרוסן הזה יש ניחוחות נדיבים של דובדבנים, אוכמניות ווניל עםתווים מלוחים עדינים. הוא בעל גוף מלא עם טעמי פירות בשלים וטאנינים גמישים, מה שהופך אותו להתאמה טובה לצלעות קצרות של בשר בקר מבושל, פטריות פורטובלו בגריל או חלצי חזיר צלוי עם זיגוג בלסמי פטל. זה טעים עכשיו, צריך להתבגר נחמדבמשך חמש השנים הבאות.