קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 35 דק.
מנות6
ציון בריאות55
מגזין

צלעות קצרות עם אורז ירוק

צלעות קצרות עם אורז ירוק
צלעות קצרות עם אורז ירוק עשויות להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 889 קלוריות, 29 גרם חלבון, ו 61 גרם שומן. מתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב מגיש 6 . לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו ג'לפנוס כבוש, דבש, קליפת לימון, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב שורש זנגביל טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,זנגוויל עם קומפוט פירות כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 8 שעות ו -35 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 67%. הציון הזה מוצק. נסו צלעות קצרות, ג'ינג'ר לבישול איטי-צלעות קצרות סויה אורז ירוק עם ליים, ו צלעות בקר קצרות ברוטב צ'יפוטלה וצ' ילי ירוק (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה קטנה, לטאטא את שבעת המרכיבים הראשונים עד מעורבב.
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מניחים גזר ובצל ב -5 קראט. סיר איטי.
מרכיבים שתצטרך
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
3
מפזרים צלעות במלח ופלפל; מניחים מעל ירקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
מאמן פפ מסווג 200-נוכחימאמן פפ מסווג 200-נוכחי
4
יוצקים תערובת מרק מעל.
מרכיבים שתצטרך
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
5
מבשלים, מכוסה, על 8-10 שעות נמוכות או עד שהבשר רך.
מרכיבים שתצטרך
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
6
רגע לפני ההגשה מכינים אורז לפי הוראות החבילה. מערבבים בצל ירוק, כוסברה, ג ' לפנוס וקליפת ליים.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
קליפת לייםקליפת ליים
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
7
הסר צלעות לצלחת הגשה; להתחמם.
מרכיבים שתצטרך
מאמן פפ מסווג 200-נוכחימאמן פפ מסווג 200-נוכחי
8
מעבירים מיצי בישול לסיר קטן; שומן רזה. מביאים מיצים לרתיחה. בקערה קטנה מערבבים עמילן תירס ומים עד לקבלת תערובת חלקה; מערבבים למיצי בישול. מחזירים לרתיחה; מבשלים ומערבבים 2 דקות או עד להסמכה.
מרכיבים שתצטרך
קני ממתקים נוספיםקני ממתקים נוספים
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
9
מגישים עם צלעות ואורז.
מרכיבים שתצטרך
מאמן פפ מסווג 200-נוכחימאמן פפ מסווג 200-נוכחי
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

מרכיבים

796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשרי או תוספת מופחתת נתרן בשר בקרשרי או תוספת מופחתת נתרן בשר בקר1kgsעצם בבשר צלעות קצרותעצם בבשר צלעות קצרות41 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר, קצוץגזר, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן תירסעמילן תירס3(חוֹרֶף)כוסברה טריה טריהכוסברה טריה טריה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)gingerroot טרי טחוןgingerroot טרי טחון3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון3בצל ירוק, פרוס דקבצל ירוק, פרוס דק3(חוֹרֶף)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז חום לא מבושלאורז חום לא מבושל11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קליפת ליים מגוררתקליפת ליים מגוררת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק בשר מופחת נתרןמרק בשר מופחת נתרן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב סויה מופחת נתרןרוטב סויה מופחת נתרן21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל, קצוץבצל, קצוץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס2(חוֹרֶף)חלפיניו כבושים קצוציםחלפיניו כבושים קצוצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ אורזחומץ אורז11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מים קריםמים קרים

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

צלעות בקר קצרות עובדות ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר. בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, נתחי בקר רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים קלים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, ואילו חתכים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגנון. קברנץ טה מתן עוואטה-מרלו עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 32 דולר לבקבוק.
טה מאטה אוואטה קברנה-מרלו
טה מאטה אוואטה קברנה-מרלו
אדום עמוק, חצות-אוואטה 14 ' הוא תכשיט יקר. ניחוחות של דומדמניות שחורות בשלות, אוכמניות ופירות אדומים פורשים מחיך חושני וחרמני. שכבות של תבלין קקאו-דובדבן ותנועות ארז ורוזמרין משקפות את המרקם, הריכוז והקסם של וינטג ' מפרץ הוק מדהים משנת 2014. מסוגנן, אקספרסיבי, קברנה החוף, אוואטה ' 14 הוא יין לאוצר.תערובת: 45% קברנה סוביניון 33% מרלו, 14% קברנה פרנק ו 8% פטיט ורדו.