קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות32
ציון בריאות0
מגזין

צמת אננס משמש

צמת אננס משמש
צמת אננס משמש עשויה להיות רק ההר ד ' אובר שאתה מחפש. מתכון צמחוני זה משרת 32 . מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 3 גרם חלבון, 2 גרם שומן, ובסך הכל של 153 קלוריות. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו שמרים, תמצית ונילן, חמאה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 1 שעה ו 20 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 15%. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו משמש-צמת גבינת שמנת, צמת גבינת אננס, ו ריבת אננס-משמש (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו 2 כוסות קמח, סוכר, שמרים ומלח. בסיר, מחממים את המים,החלב והחמאה ל 120 -130*.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מיםמים
שמריםשמרים
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה
2
מוסיפים לחומרים יבשים; מקציפים עד לחות. מקציפים ביצים עד לקבלת תערובת חלקה. מערבבים מספיק קמח שנותר ליצירת בצק נוקשה.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
3
הופכים למשטח מקומח; ללוש עד לקבלת מרקם חלק ואלסטי, בערך 6-8 דקות.
4
מניחים בקערה משומנת, הופכים פעם אחת לשומן. מכסים ומניחים במקום חמים עד להכפלה, בערך 1 שעה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
בינתיים, שלבו את מרכיבי המילוי בסיר גדול. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, ללא כיסוי, למשך 10-15 דקות או עד להסמכה. מגניב.
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
אגרוף בצק למטה. הופכים למשטח מקומח קלות; מחלקים לשניים.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
אגרוףאגרוף
7
מגלגלים כל חצי ל -16 אינץ'. איקס 8-אין. מלבן.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
8
מניחים על ניירות אפייה משומנים.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
9
כף ממלאת את השליש המרכזי של כל מלבן. בכל צד ארוך חותכים 1 אינץ'.- רצועות רחבות בערך 2-1 / 2 אינץ'. למרכז. החל מקצה אחד, קפל רצועות מתחלפות בזווית על פני מילוי. קמצוץ מסתיים לאטום ולתחוב מתחת. מכסים ומניחים לתפוח עד להכפלה, כ-30 דקות.
10
אופים בחום של 350 מעלות למשך 25-30 דקות או עד להזהבה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
11
מוציאים מהמחבתות למתלים להתקררות.
12
עבור זיגוג, לשלב את הסוכר של ממתקים, וניל מספיק חלב כדי להשיג עקביות הרצוי.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
ונילוניל
זיגוגזיגוג
חלבחלב
13
מטפטפים מעל צמות חמות.

מרכיבים

14אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות כל) שמרים יבשים פעיליםחבילות כל) שמרים יבשים פעילים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, קוביותחמאה, קוביות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול אננס כתוש, undrainedיכול אננס כתוש, undrained2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשמשים מיובשים קצוציםמשמשים מיובשים קצוצים2ביצים, מוכות קלותביצים, מוכות קלות9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2% חלב2% חלב596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק0(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב