קושירגיל
מוכן ב37 דק.
מנות3
ציון בריאות29
מגזין

קארי דגים קראלה (meen Molee)

קארי דגים קראלה (meen Molee)
המתכון קארי דגים קראלה (meen Molee) מוכן בערך 37 דקות והוא בהחלט מצוין ללא גלוטן, חלב חינם, כל 30, ו pescatarian אפשרות לאוהבי אוכל הודי. והוא מתאים להגשה ל 3 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 4 גר' של חלבון, 38 גרם של שומן, וסך הכל 379 קלוריות. אם יש לך פלפל, כמון טחון, עגבניות שזיפים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: מולה דגים קלה (דרום הודי בסגנון תבשיל דגים עם קוקוס), איך להכין Meen Kuzhambu / רוטב דגים חריף, ו קארי כבש קראלה.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא סנטה Margherita פינו Grigio. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
קש חיוור בצהוב. ניחוח נקי, פריך עם רמזים אינטנסיביים אך אלגנטיים של חבושים. פרי טרי והרמוני מופעל על ידי מתיקות קלה עם גימור ארוך מלא טעם עדין, חריף.