קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות6
ציון בריאות31
מגזין

קארי כבש מתוק

קארי כבש מתוק
מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 2 שעות. מתכון לאוהדים של אוכל הודי. אם יש לך סוכר חום, חמאה, אבקת קארי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. מתכונים דומים: רוטב קארי חריף ומתוק עם עוף, כבש או בקר, צלעות כבש עם רוטב קארי או מתלה כבש, ו Chilakada Dumpa Podi Koora - אנדרה בסגנון קארי בטטה עם אבקת קארי.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי בתפריט? נסה זיווג עם Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling rosé. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Aichenberg פרימיום Gruner Veltliner. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Aichenberg Premium Gruner Veltliner
Aichenberg Premium Gruner Veltliner
גרונר הפרמיה של אייכנברג Veltlinern הוא מעדן אוסטרי משפחתי. יש לו ניחוחות של פירות טריים spiciness, עם הערות של פירות טרופיים ופלפל. הטריות בטעם נותנת טעמים של תפוחים ירוקים אשר לאורך זמן לארוז אגרוף בסוף. יין זה משתלב היטב עם בשר לבן, דגים, גבינות ומנות איטלקיות כגון פיצה ופסטה.