קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות31
מגזין

קארי מלאית עם בשר או כבש

קארי מלאית עם בשר או כבש
קארי מלאית עם בשר או כבש עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון ואינו מכיל גלוטן, מגיש 4 . מנה זו מכילה כ 32 גרם חלבון 75 גרם של שומן, וסך הכל 858 קלוריות. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. אם יש לכם קרם קוקוס, בצל, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש עד כמון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. נסו Bo - Kaap קייפ Malay Kerrie-דרום אפריקה קייפ Malay קארי, Cape Malay Curry, ו Cape Malay Curry (מתכונים דומים).

הוראות

1
מוסיפים מספיק מים לתבלינים כדי להפוך את הדבק נוקשה, ואז לתת לעמוד במשך כמה דקות.הפוך מחית הבצל, שום, פלפלים חריפים, פלפל, וג ' ינג ' ר.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')1 עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')
2
מחממים את השמן ומטגנים את הדבק התבלינים במשך 5 דקות בערך; מערבבים כדי למנוע דבק. לאחר מכן מוסיפים את מחית ומטגנים במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
הדבק תבליניםהדבק תבלינים
שמנת ללא שומןשמנת ללא שומן
3
מערבבים את הבשר בקוביות עם הנ " ל בתבשיל ומניחים בתנור שחומם מראש ל 191° לבשל במשך כשעה 1.בינתיים לחמם את החלב עם קרם קוקוס.באמצע הבישול של התבשיל, מוסיפים את קרם הקוקוס, מותזים בקוקוס ומחית תמרינד לצלחת. מערבבים, ולהוסיף מים או מלאי אם זה צריך את זה.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי קוקוספתיתי קוקוס
קרם קוקוסקרם קוקוס
תמרינדי.תמרינדי.
1 פאונד פסטה פצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של כ-2.5 אינץ' על 2 אינץ' רוחב1 פאונד פסטה פצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של כ-2.5 אינץ' על 2 אינץ' רוחב
1 עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')1 עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
שמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק
ציוד שתשתמש בו
לחמניות Hoagie רכות, חתוכות לקוביות בגודל 1/2 אינץ'לחמניות Hoagie רכות, חתוכות לקוביות בגודל 1/2 אינץ'

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אבקת חמישה תבליניםאבקת חמישה תבלינים1(יכול להיות או להרחיק)תפוח נוסף אופציונליתפוח נוסף אופציונלי11 קילו קישואים,קוקוס מעופף, טחון לאבקהקוקוס מעופף, טחון לאבקה3(חוֹרֶף)קוקוס מעופףקוקוס מעופף1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרם קוקוסקרם קוקוס1(יכול להיות או להרחיק)¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זנגביל טרי (לפי הטעם)זנגביל טרי (לפי הטעם)6שיני שוםשיני שום1(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה6(חוֹרֶף)ghee או 6 כפות שמן צמחיghee או 6 כפות שמן צמחי11 קילו קישואים,כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname0(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כבש רזה או בשר בקר 1/2 ק כבש רזה או בשר בקר 1/2 ק " ג, בקוביות0(יכול להיות או להרחיק)אבקת דשא לימוןאבקת דשא לימון796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק1גדולבצל, קלופים וקצוצים בערךבצל, קלופים וקצוצים בערך11 קילו קישואים,חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1פלפל חריף טרי (לפי הטעם)פלפל חריף טרי (לפי הטעם)1פלפל אדום, זרע קובייה 2 אינץפלפל אדום, זרע קובייה 2 אינץ2(חוֹרֶף)הדבק תמרינדיהדבק תמרינדי1(יכול להיות או להרחיק)כורכום (קאיין)כורכום (קאיין)

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות Pratsch אורגני Gruner Veltliner (1 ליטר). מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
Pratsch אורגני Gruner Veltliner (1 ליטר)
Pratsch אורגני Gruner Veltliner (1 ליטר)
100% מוסמך גרונר אורגני Veltliner. יין זה הוא צמחים, טרי, ומתובל עם הערות של פלפל לבן, תפוח, והדר על החיך.