קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות10
ציון בריאות2
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת זחל

עוגת זחל
עוגת זחל היא מתכון ללא חלב עם 10 מנות. חלק אחד של המנה הזו מכיל בסביבות 4 גרם חלבון , 23 גרם שומן , ובסך הכל 533 קלוריות . תמורת 76 סנט למנה , מתכון זה מכסה 9% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זהו מתכון במחיר סביר מאוד לחובבי אוכל הודי. אם יש לכם קוקוס, צבעי מאכל נוזליים, תערובת עוגה וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד היטב כקינוח. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, והייתי אומר שהוא פגע במקום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה ו-10 דקות . עם ציון של 20% , המנה הזו גרועה למדי. מתכונים דומים: עוגת יום הולדת קאפקייק זחל , עוגת זחל מסובבת JELL-O ועוגות זחל.

הוראות

1
מכינים את בלילת העוגה לפי הוראות האריזה. ממלאים 8 אונקיות משומן. כוס רפרפת מלאה בשלושה רבעים.
מרכיבים שתצטרך
1 טיפת מסטיק אדומה קטנה1 טיפת מסטיק אדומה קטנה
2
יוצקים את יתרת הבלילה לתוך 10 אינץ' משומן. מחבת צינור מחורצים.
ציוד שתשתמש בו
טיפות מסטיק סגולותטיפות מסטיק סגולות
3
אופים את כוס הרפרפת ב-350 מעלות במשך 20-25 דקות ואת עוגת השפופרת במשך 40-45 דקות או עד שקיסם הננעץ ליד המרכז יוצא נקי. מצננים 10 דקות לפני שמוציאים את העוגות לרשתות לצינון מלא.
מרכיבים שתצטרך
2 טיפות מסטיק סגולות קטנות2 טיפות מסטיק סגולות קטנות
ציוד שתשתמש בו
טיפות מסטיק סגולותטיפות מסטיק סגולות
2 טיפות מסטיק כתומות קטנות2 טיפות מסטיק כתומות קטנות
4
חותכים עוגה גדולה לשניים לרוחב. כדי ליצור זחל, הניחו חצי אחד על 15 אינץ'. x 10 אינץ'. לוח מכוסה.
5
הניחו את החלק הנותר ליד הראשון כדי ליצור "S". בעזרת סכין משוננת, מיישרים את החלק העליון והתחתון של עוגה קטנה; מניחים על קצה אחד של הזחל לראש.
ציוד שתשתמש בו
3 M&M ירוקים3 M&M ירוקים
6
מקפיאים את העוגה הקטנה בציפוי וניל; לחץ בעדינות על 1/4 כוס קוקוס לתוך הציפוי.
מרכיבים שתצטרך
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
7
הוסף טיפות מסטיק סגולות לעיניים. לפה, לשטח טיפת מסטיק אדומה בין נייר שעווה עם מערוך; מקום מתחת לעיניים. עבור אנטנות, לחץ על טיפות מסטיק כתומות על בייגלה; להכניס לתוך הראש.
מרכיבים שתצטרך
3 כוסות ציפוי וניל3 כוסות ציפוי וניל
לחתוך לחתיכות בגודל 3/8 אינץ'לחתוך לחתיכות בגודל 3/8 אינץ'
מלח דק, לשולי הכוסותמלח דק, לשולי הכוסות
ציוד שתשתמש בו
2 (8 אונקיות) אריזות BAKER'S Semi-Sweet Baking Chocolate, מומס2 (8 אונקיות) אריזות BAKER'S Semi-Sweet Baking Chocolate, מומס
8
מניחים 3/4 כוס קוקוס כל אחד בשלוש שקיות ניילון קטנות הניתנות לסגירה חוזרת. גוון כתום אחד עם צבע מאכל צהוב ואדום; גוון אחד ירוק ואחד צהוב. מקפיאים את הזחל בציפוי וניל שנותר. מהדקים צבעים חלופיים של קוקוס לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
צבע מזון אדוםצבע מזון אדום
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
מלח דק, לשולי הכוסותמלח דק, לשולי הכוסות
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי הם אפשרויות נהדרות לעוגה. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. NV Solera Cream Shery עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.