קושירגיל
מוכן ב37 דק.
מנות4
ציון בריאות41
מגזין

קארי עוף אפוי עם ברוקולי ופסטה

קארי עוף אפוי עם ברוקולי ופסטה
קארי עוף אפוי עם ברוקולי ופסטה יכול להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %37 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 684 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 24 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-4 היו אומרים שזה פגע במקום. זה עובד היטב כמנה עיקרית. גשו לסופר וקנו קמח, 4 כוסות מרק עוף, עגבניות משומר, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 37 דקות. מתכונים דומים: קארי עוף אפוי קרמי עם פסטאן וברוקולי, פסטה אפויה בסיר אחד עם נקניק וברוקולי ראבה, ו גבינת גאודה מעושנת עם ברוקולי.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Tanian et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Tania et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc
Tania et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc
# 65 יין צופה העליון 100 של 2019a קהל נעים Chenin Blanc לכל אירוע, זה בקבוק שופע מספק הערות של יערה והדרים אשר מאוזנים על ידי חומציות בהירה, חלקה.