קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות7
ציון בריאות24
מגזין

קארי עוף בטטה

קארי עוף בטטה
המתכון עוף בטטה קארי מוכן תוך כ 45 דקות, וזה בהחלט עצום ללא גלוטן וללא לקטוז אפשרות לאוהבי אוכל הודי. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 7 מנות. מנה אחת מכילה 215 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 4 גר' של שומן. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו ג'ינג'ר, חזה עוף, חומוס ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב האפונה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח תות קלי קלות כקינוח. נסו עוף וקארי בטטה, קארי בטטה ועוף, ו קארי עוף בטטה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים אבקת קארי, כוסברה, כורכום, מלח, פלפל שחור, פלפל אדום, עלה דפנה בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
2
שמן חום בתנור הולנדי גדול מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
3
להוסיף עוף למחבת; לטגן 5 דקות או עד השחמה, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר עוף מהמחבת. להפחית חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים בצל למחבת; מבשלים 10 דקות או עד רך, ערבוב לעתים קרובות. להגביר את החום בינוני גבוה; להחזיר עוף למחבת. לבשל 1 דקה, ערבוב מדי פעם. מערבבים בג ' ינג ' ר ושום; לבשל 1 דקה, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
6
להוסיף תערובת אבקת קארי; לבשל 2 דקות, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים מרק ועגבניות; מביאים לרתיחה. כיסוי, להפחית חום, ומבשלים 1 שעה. מערבבים תפוחי אדמה וחומוס. קוק, חשוף, 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים אפונה; מבשלים 5 דקות או עד מחומם היטב.
מרכיבים שתצטרך
9
הסר מהחום; מערבבים במיץ לימון. להשליך עלה דפנה.
מרכיבים שתצטרך
10
הערה יין: הטעמים הנועזים של המנה יכולים לגבור על הניואנסים העדינים יותר של כל יין, ולכן בוחרים בתערובת לבנה מרעננת. Promis
מרכיבים שתצטרך
11
Qous ($1
12
יש מגע של מתיקות כדי לחתוך את החום, בעוד ניחוחות הדרים ופרחים שלה להתעלות מעל הטעמים המורכבים. -- ג ' פרי לינדנמות

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)1(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשימורי חומוס, שטוף סחוטשימורי חומוס, שטוף סחוט411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות, לא מצורפותעגבניות חתוכות לקוביות, לא מצורפות2(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן2(יכול להיות או להרחיק)זנגביל טרי טחוןזנגביל טרי טחון2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון11 קילו קישואים,כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname0(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון11 קילו קישואים,כורכום הקרקעכורכום הקרקע1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי2(יכול להיות או להרחיק)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל חתוך אנכיתבצל חתוך אנכית1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה ירוקה קפואהאפונה ירוקה קפואה1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף ללא עור, ללא עצמות, חתוך לחתיכות 1 אינץחזה עוף ללא עור, ללא עצמות, חתוך לחתיכות 1 אינץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1/2 אינץ') בקוביות קלופים בטטה(1/2 אינץ') בקוביות קלופים בטטה

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Brundlmayer Kamptaler Terrassen Gruner Veltliner עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 25 דולר לבקבוק.
Brundlmayer Kamptaler Terrassen Gruner Veltliner
Brundlmayer Kamptaler Terrassen Gruner Veltliner
פרחים, פירות סיד עדין, תפוח ואורן תפוח עם רמז של עשבי תיבול, תבלין ושמרים, רך בטעם הראשון, למרות החומציות התוססת שלה, אז פשוט, טרי על החיך, פירות רכים, ניואנסים מינרליים, מבנה טוב ואיזון, גוף בינוני ומינרלים עדינים בגימור הפיקנטי.לוויה מושלמת למתחילים רבים כגון פורל מעושן, בשר חזיר, ירקות קרים, טאפאס, או גבינת עיזים במרינדה טרי עם עשבי תיבול; גם טוב מאוד עם ברביקיו דגים, מזון ים, או עוף קלוי.