קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות78
מגזין

קארי עוף הודי

קארי עוף הודי
אם יש לך פלפל טחון, אבקת קארי, עמילן תירס, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: קערות עוף קארי הודיות עם רוטב יוגורט קארי, קארי עוף הודי II, ו קארי עוף הודי.

הוראות

1
Steam chard שוויצרי, מכוסה, 2 דקות או עד במכרז פריך.
מרכיבים שתצטרך
Chard שוויצריChard שוויצרי
2
ניקוז.
3
מערבבים עוף קורנפלור בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
קני ממתקים נוספיםקני ממתקים נוספים
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
4
שמן חום במחבת nonstick גדול מעל חום בינוני גבוה עד חם.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
5
מוסיפים בצל, ומערבבים 2 דקות. מערבבים עוף, ומבשלים 4 דקות או עד השחמה. מערבבים במרק ואת 8 המרכיבים הבאים (מרק דרך פלפל אדום); להפחית את החום בינוני. לבשל 5 דקות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
6
להוסיף chard שוויצרי, ומבשלים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
Chard שוויצריChard שוויצרי
7
מגישים עם אורז.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
8
מפזרים בוטנים באופן שווה על כל מנה.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר תינוק פרוסגזר תינוק פרוס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז מבושל ארוך גרגיר חםאורז מבושל ארוך גרגיר חם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן תירסעמילן תירס11 קילו קישואים,בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות3(חוֹרֶף)קצוץ ללא מלח, בוטנים קלויים יבשיםקצוץ ללא מלח, בוטנים קלויים יבשים3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב קוקוס קלחלב קוקוס קל1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף עור, עצמות חצאים, לחתוך לרוחב לפרוסות דקותחזה עוף עור, עצמות חצאים, לחתוך לרוחב לפרוסות דקות340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות פרוסות chard שוויצרי (אודותכוסות פרוסות chard שוויצרי (אודות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Nigl Freiheit Gruner Veltliner עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Nigl Freiheit Gruner Veltliner
Nigl Freiheit Gruner Veltliner
# 48 Wine Spectator Top 100 של 2018אף מקסים, ניחוחות של תפוחים צהובים, אופי פירותי עדין, מעט צמיג, חומציות חיה ומשולבת יפה, יורד היטב, גוונים מינרליים פיקנטיים מתובלים בגימור.