קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות28
מגזין

קארי עז פלפל שחור

קארי עז פלפל שחור
קארי עיזים פלפל שחור נטול גלוטן,, חלב חינם, וכל 30 ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 404 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 20 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של אוכל הודי. אם יש לכם כורכום הקרקע, מלח, עלי קאריוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הג'ינג'ר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר גבישי כקינוח. . וזה מרהיב. נסו קארי עוף פלפל שחור, שוקולד ופלפל שחור טראפלס גבינת עיזים, ו גבינת עיזים, פלפל שחור, ופירות דבש (מתכונים דומים).

הוראות

1
חום 1 כפית שמן בסיר על חום בינוני. מערבבים את הבצל הקצוץ, ומבשלים עד הבצל הופך שקוף ואת הקצוות מתחילים חום, על 7 דקות. לגרד את הבצל לתוך מיכל של בלנדר, ולהניח בצד. החזירו את הסיר לתנור, ומערבבים את עלי הקארי ואת הגרגרים. לבשל ומערבבים עד קארי עלים לנבול ולהפוך יבש כמעט, על 5 דקות. מערבבים בכוסברה, ומבשלים 1 דקה יותר. לגרד את עלי הקארי לתוך הבלנדר, ויוצקים 1/2 כוס מים. תערובת עד התערובת הפכה להדביק גס.
מרכיבים שתצטרך
עלי קאריעלי קארי
פלפלפלפל
כוסברה.כוסברה.
בצלבצל
מיםמים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
בלנדרבלנדר
כירייםכיריים
2
חום 3 כפות שמן בסיר על חום בינוני. מערבבים את הבצל הפרוס, ומבשלים עד הבצל התרכך והפך שקוף, על 5 דקות. מערבבים בג ' ינג ' ר ושום, להמשיך לבשל עד שום מרכך ומרכך, על 3 דקות יותר. מערבבים את פלפל קאיין, מלח, כורכום; להמשיך לבשל 2 דקות. לבסוף, מערבבים את רסק העגבניות, בשר עיזים, רוטב פלפל מחית, ואת 1/2 כוס המים הנותרים. מביאים לרתיחה, ואז להפחית את החום בינוני-נמוך, לכסות, ומבשלים עד הבשר הוא רך, על 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פלפלרוטב פלפל
פלפל קאייןפלפל קאיין
רסק עגבניותרסק עגבניות
כורכוםכורכום
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצלבצל
מיםמים
בשרבשר
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. דוד & נדיה Chenin בלאן עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 36 דולר לבקבוק.
David & Nadia Chenin Blanc
David & Nadia Chenin Blanc
שנין בלאן (Chenin Blanc) משבט הסוורטלנד (Swartland) מתמקד שוב בכרמי גפן ישנים שונים, הנעים בין 1962 ל-1982 ומבוסס על גרניט מפארדברג, מעורבב עם צפחה/שיסט ממזרח, חימר מצפון וברזל מהחלקים המערביים של סווארטלנד. גפנים חקלאיים מעובדים יבשה עמד במבחן הזמן וזה מציג את הסיבה האולטימטיבית מדוע Chenin Blanc הוא המוקד העיקרי שלהם ב Swartland. חבורה שלמה לחוץ באופן טבעי מותסס, התבגר במשך 11 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ניטראלי ישן.