קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות35
מגזין

קארי תפוחי אדמה סרי לנקה

קארי תפוחי אדמה סרי לנקה
ניתן להכין את המתכון קארי תפוחי אדמה סרי לנקה בסביבות 35 דקות. זה הר ד ' אובר יש 386 קלוריות, 8 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-5 היו אומרים שהוא הגיע למקום. אם יש לכם מלח, זרעי כוסברה, שום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה הוא זול מאוד מתכון לחובבי אוכל הודי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, לקטו אובו צמחוני, וכל 30 דיאטה. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני מרהיב של 92%. מתכונים דומים: קארי עוף סרי לנקה, קארי ירקות סרי לנקה, ו קארי שעועית ירוקה בסרי לנקה.

הוראות

1
במחבת קטנה, על אש נמוכה, צולים יבש את 3/4 כפית הכוסברה, 1/4 כפית השומר ו-1/4 כפית זרעי הכמון בנפרד עד שמתחיל לתת ארומה.
מרכיבים שתצטרך
זרעי כמוןזרעי כמון
כוסברה.כוסברה.
שומרשומר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
שלב את כל אלה עם עלי הקארי, ועל אש נמוכה, צלי יבש כ -5 דקות נוספות. אין לשרוף לטחון את התבלינים והעלים באמצעות מרגמה ועלי או מטחנת קפה נקייה. הניחו בצד.
מרכיבים שתצטרך
עלי קאריעלי קארי
קפהקפה
תבליניםתבלינים
ציוד שתשתמש בו
מרגמה ועלימרגמה ועלי
3
מניחים קוביות תפוחי אדמה בקערה חסינת מיקרוגל, ומיקרוגל עד כ 1/2 מבושל (הזמן תלוי במיקרוגל בודד), כ -3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
4
במחבת גדולה ממיסים את הגהי על אש בינונית. מבשלים את הבצל, השום והג ' ינג ' ר בגהי עד להזהבה וארומטית. בינתיים טוחנים את יתרת הכוסברה וזרעי הכמון; מוסיפים עם כפית אחת אבקת קארי טרייה (מוכנה בשלב הראשון) לבצל ולשום. מבשלים תוך ערבוב למשך 30 שניות. מערבבים פנימה את תפוחי האדמה ומבשלים 3 דקות. מערבבים פנימה את חלב הקוקוס, מביאים לרתיחה ואז מנמיכים את האש לנמוכה. מכסים ומבשלים עד שתפוחי האדמה רכים, בערך 7 דקות. מתבלים במלח לפי הטעם. למעלה עם כוסברה טרייה קצוצה, ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טרייהכוסברה טרייה
חלב קוקוסחלב קוקוס
אבקת קאריאבקת קארי
זרעי כמוןזרעי כמון
כוסברה.כוסברה.
תפוח אדמהתפוח אדמה
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצלבצל
גיגי
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז נוצץ הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. לורן-פרייר לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר - ירבעם) עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 400 דולר לבקבוק.
לורן-פרייר לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
לורן-פרייר לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
היין מגיע ממיץ הענבים הטהור ביותר והוא לבדו מאפשר ללורן-פרייר לעצב את' לה קוב סיידה', שמפניה של עדינות רבה ורעננות יפה המתקבלת לאחר תהליך הזדקנות ארוך במרתפים שלנו.צבע זהב חיוור. בועות בסדר להאכיל מוס מתמשך. אף עדין עם רמזים של הדרים טריים ופרחים לבנים. מורכבות היין באה לידי ביטוי בתווים עוקבים כמו אפרסק גפן ותווי פירות לבנים. איזון מושלם בין רעננות לעדינות עם טעמים פירותיים נוכחים מאוד בגימור.יין טרי וטהור זה מושלם לסוויטריטיף. הדרים ופירות לבנים שלה ואת האיזון המדהים שלה נתמך על ידי תסיסה עדינה, להפוך אותו ליווי אידיאלי עופות ודגים הטובים ביותר.