קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 45 דק.
מנות2
ציון בריאות52
מגזין

קדרת חזיר וכרוב כבוש מעושן

קדרת חזיר וכרוב כבוש מעושן
צריך ללא גלוטן, ללא חלב, ומנה עיקרית 30? חזיר מעושן צלע & תבשיל כרוב כבוש יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. המתכון הזה מכסה %37 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. מנה אחת מכילה עד 23 גרם חלבון 6 גרם של שומן, וסך הכל 364 קלוריות. אם יש לכם מיץ עגבניות, כרוב כבוש, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 2 שעות ו -45 דקות. מתכונים דומים: צלעות חזיר מעושנות עם כרוב כבוש, תפוחי אדמה ורסק תפוחים, צלעות חזיר מעושנות, ו בשר חזיר מעושן חשיש.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר עובדות ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה שמורת Ema סנטאן. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.