קושימומחה
מוכן ב48 שעות, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות77
מגזין

קוד, סגנון רומי: Baccala alla Romana

קוד, סגנון רומי: Baccala alla Romana
קוד, סגנון רומי: Baccalan alla Romana עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה סביב 150 גרם חלבון 65 גרם של שומן, וסך הכל 1291 קלוריות. המתכון הזה מכסה %59 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו את בקלה, מלח ופלפל, כנפי עוף ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 48 שעות ו-30 דקות. נסו בסגנון רומי Tripe Tripppan alla Romana, פורגי, סגנון רומי: Pagro alla Romana, ו Trippan alla romana (Tripe בסגנון רומי) (מתכונים דומים).

הוראות

1
משרים את baccala במקרר במשך 2 ימים בכמה שינויים של מים. לשטוף וללטף יבש.
מרכיבים שתצטרך
בקלה מלחבקלה מלח
מיםמים
2
להביא את ציר העוף לרתיחה, להפחית לרתיחה ולהוסיף את baccala. מבשלים 20 דקות ברתיחה.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
בקלה מלחבקלה מלח
3
הסר את הדג, להוסיף את השום, שמן זית, חלב ומלח ופלפל לפי הטעם, מערבבים היטב לשלב ומבשלים 5 דקות. להחזיר את הדגים לסיר, לבשל במשך 5 דקות, ולאחר מכן לשרת זרועים פטרוזיליה קצוצה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
פטרוזיליהפטרוזיליה
שוםשום
דגיםדגים
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
בסיר גדול וכבד, מחממים את השמן מעל חום גבוה עד לעישון.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
מוסיף את כל חלקי העוף וחום בכל רחבי, ערבוב כדי למנוע שריפה.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות עוףחתיכות עוף
6
הסר את העוף ושמורה.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
7
מוסיפים את הגזר, הבצל והסלרי לסיר ומבשלים עד רך משחימים. החזירו את העוף לסיר והוסיפו 3 ליטרים של מים, רסק העגבניות, הפלפל והפטרוזיליה. מערבבים עם כף עץ כדי לנתק את חתיכות העוף והירקות השחומים מתחתית המחבת. מביאים כמעט לרתיחה, ואז להפחית את החום ומבשלים על רתיחה נמוכה עד מופחת בחצי, על 2 שעות, מדי פעם ברפרוף עודף שומן.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
פלפלפלפל
ירקירק
גזרגזר
עוף שלםעוף שלם
פטרוזיליהפטרוזיליה
סלריסלרי
בצלבצל
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
מחבתמחבת
סירסיר
8
הסר מחום, מתח, ולחץ על המוצקים עם החלק התחתון של מצקת כדי לחלץ את כל הנוזלים. מערבבים את המניה כדי להקל על הקירור ולהניח בצד. מקררים מלאי במיכלים קטנים עד שבוע או להקפיא עד חודש.
מרכיבים שתצטרך
חלץחלץ
מלאימלאי
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

Cod עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות מארק מערב פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
מארק ווסט פינו גריג ' יו
מארק ווסט פינו גריג ' יו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדר עם גימור עדין, נקי, מתמשך.נסה זיווג עם דגים וצ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ, וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.