קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

קוסקוס הודי מתובל

קוסקוס הודי מתובל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל הודי מתובל קוסקוס. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 281 קלוריות, 9 גרם של חלבון ו4 גרם של שומן. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של אוכל הודי. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. אם יש לך קינמון טחון, חתיכות פירות, קוסקוס, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. עם כפית ציון של 27% המנה הזאת די גרועה. נסו עוף פלפל הודי עם קוסקוס, קוסקוס פיקנטי בסגנון הודי, ו תערובת בר מתובלת הודית (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 8 מרכיבים בסיר בינוני; להביא לרתיחה מעל חום בינוני גבוה. מערבבים בקוסקוס; לחזור לרתיחה. מכסים ומפחיתים את החום לנמוך; מבשלים 2 דקות או עד שהמים נספגים.
מרכיבים שתצטרך
ג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונהג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונה
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
הסר מהחום; להוסיף בצל ירוק. לכסות ולתת לעמוד 5 דקות. קצפת לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא LangeTwins נסיך כרם Chenin Blanc. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
על ידי שימור הניחוחות והטעמים שנמסרו מהווינגרפ, לנגטווין צ ' נין בלאן הוא ביטוי תוסס של הזנים. פריך סבתא סמית ' אפל הערות להתמזג עם רמז של אגס טארט כדי ליצור יין בהיר ומרענן כי הוא קל ליהנות בכוחות עצמו.