קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות8
ציון בריאות22
מגזין

קוסקוס מרוקאי

קוסקוס מרוקאי
קוסקוס מרוקאי יכול להיות רק תוספת שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 242 קלוריות, 8 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. . אם יש לכם כוסברה טחון, זנגביל טחון, שמן זית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב מוצרי חלב חינם וצמחוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. נסו קוסקוס מרוקאי, קוסקוס מרוקאי, ו קוסקוס שבע ירקות מרוקאי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים סיר גדול, כבד בתחתית מעל חום בינוני. מערבבים את הכמון, זנגביל, ציפורן, קאיין, הל, כוסברה, ו allspice; טוסט בעדינות עד ריחני, על 2 עד 3 דקות. מערבבים בשמן ובצל, מבשלים עד מתרכך. מערבבים את פלפל, וקישואים; לבשל במשך 5 דקות. מערבבים בצימוקים, מלח, גרידה, garbanzos.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
1 כף דבש, בתוספת תוספת לטפטוף1 כף דבש, בתוספת תוספת לטפטוף
עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')
שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוף
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
למריחה על טוסט אם רוציםלמריחה על טוסט אם רוצים
(צינור גדול)(צינור גדול)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
2
יוצקים את מרק העוף ומיץ תפוזים; להפוך את החום גבוה ולהביא לרתיחה. כאשר התערובת רותחים, מערבבים בקוסקוס ומסירים מהחום; מכסים, ומניחים לעמוד 5 דקות. קצפת עם מזלג, ולקפל מנטה קצוצה.
מרכיבים שתצטרך
צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה
1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה
ג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונהג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונה
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)

מרכיבים

411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית חומוס נמוכה נתרן, שטוף סחוטשעועית חומוס נמוכה נתרן, שטוף סחוט3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונהג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונה3(חוֹרֶף)נענע טרי קצוץנענע טרי קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים זהוביםצימוקים זהובים0(יכול להיות או להרחיק)allspice הקרקעallspice הקרקע1(יכול להיות או להרחיק)הל קרקעהל קרקע0(יכול להיות או להרחיק)שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות0(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון0(יכול להיות או להרחיק)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1גרידה מגוררת של כתוםגרידה מגוררת של כתום1בצל אדום, חתוך לשניים פרוס דקבצל אדום, חתוך לשניים פרוס דק1פלפל אדום, ירוק, או צהוב פעמון, לחתוך 1 פלפל אדום, ירוק, או צהוב פעמון, לחתוך 1 " חתיכות2קישואים, חצוי לאורכו וחותכים לחתיכות 3/4 אינץקישואים, חצוי לאורכו וחותכים לחתיכות 3/4 אינץ