קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

קורמה העוף של סטיב

קורמה העוף של סטיב
קורמה העוף של סטיב יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך כמובן. מתכון ואינו מכיל גלוטן, מגיש 4 . מנה אחת מכילה 247 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 17 גרם שומן. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, מתכון זה אופייני למטבח ההודי. אם יש לך שום, ציר עוף, פלפל טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב יוגורט רגיל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,5 דקות יוגורט קפוא אפרסק בריא כקינוח. מתכונים דומים: ירקות korma, איך לעשות ירקות korma, קורמה עוף, ו קורמה העוף שלי.

הוראות

1
מחממים את השמן במחבת גדולה מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מערבבים את הג ' ינג 'ר, אבקת צ' ילי, קינמון, כורכום, ופלפל; מערבבים לתוך השמן החם ומבשלים במשך 5 שניות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
קינמוןקינמון
כורכוםכורכום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
פלפלפלפל
שמן בישולשמן בישול
3
מוסיפים את הבצל והשום; מערבבים ומבשלים עד הבצל להיות שקוף, כ 7 דקות. מערבבים את העגבניות והעוף, ומבשלים עד שהעוף כבר לא ורוד, 5 עד 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
עוף שלםעוף שלם
שוםשום
בצלבצל
4
שלב את המניה עוף עם תערובת בצל עוף; מערבבים ומבשלים 3 דקות. מערבבים את השקדים, השמנת והיוגורט; להמשיך לבשל 2 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
שקדיםשקדים
עוף שלםעוף שלם
יוגורטיוגורט
קרםקרם
בצלבצל

ציוד

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות משומר קצוץעגבניות משומר קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף2(חוֹרֶף)4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון2(חוֹרֶף)שקדים טחוניםשקדים טחונים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל לבן טחוןפלפל לבן טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כורכום הקרקעכורכום הקרקע596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1גדולבצל, קצוץבצל, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט רגיליוגורט רגיל2חצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמות-קוביותחצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמות-קוביות

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
על ידי שימור הניחוחות והטעמים שנמסרו מהווינגרפ, לנגטווין צ ' נין בלאן הוא ביטוי תוסס של הזנים. פריך סבתא סמית ' אפל הערות להתמזג עם רמז של אגס טארט כדי ליצור יין בהיר ומרענן כי הוא קל ליהנות בכוחות עצמו.