קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות3
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

קינוח טופי מלאך

קינוח טופי מלאך
קינוח אנג'ל טופי לוקח בערך 15 דקות מתחילתו ועד סופו. מתאים ל-8 מנות. תמורת $3.0 למנה , מתכון זה מכסה 9% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ -12 גרם חלבון , 14 גרם שומן ובסך הכל 640 קלוריות . לא הרבה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. גשו לסופר וקנו גבינת שמנת, עוגת אוכל מלאכים, תוספת מוקצפת בקרטון ועוד מספר מצרכים להכין אותה היום. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 27% . הציון הזה לא כל כך מדהים. מתכונים דומים: קינוח אנג'ל טופי , עוגת אנג'ל פוד דלעת טופי ועוגת אנג'ל פוד שוקולד עם טופי .

הוראות

1
טורפים בקערה גדולה את גבינת השמנת, הסוכר והחלב עד לקבלת תערובת אחידה. מקפלים פנימה תוספת מוקצפת. מסדרים קוביות עוגה ב-11 אינץ' לא משומן. x 7 אינץ'. צַלַחַת.
מרכיבים שתצטרך
פיסות טופי אנגלי או שבבי בריקל שקדים, מחולקיםפיסות טופי אנגלי או שבבי בריקל שקדים, מחולקים
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מטפטפים סירופ שוקולד.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות יוגורט פרוזן שוקולד דל שומן2 כוסות יוגורט פרוזן שוקולד דל שומן
3
הניחו בצד כף אחת של פיסות טופי; מפזרים את שאריות הטופי על השוקולד.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות טופיחתיכות טופי
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
4
מורחים מעל תערובת גבינת שמנת.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
5
מפזרים את שאר חתיכות הטופי. מכסים ומצננים עד להגשה. שומרים שאריות במקרר.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות טופיחתיכות טופי

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קינוח בתפריט? נסה להתאים עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. NV Johnson Estate Cream Shery עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV Johnson Estate Cream Shery
NV Johnson Estate Cream Shery
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ומגע של עץ אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי מתמשך. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה אהוב לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי לטבילה ב""סגנון איטלקי"". "