קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מטבחיםאפריקאי
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

קינוח רולי-פולי דרום אפריקאי

קינוח רולי-פולי דרום אפריקאי
המתכון דרום אפריקאי רוליפולי אפוי קינוח יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-1 שעה ו 10 דקות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 994 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 27 גרם שומן. כמה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. 28 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. גשו לסופר וקנו ביצים, מים, חמאה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: פודינג מאלבה, קינוח דרום אפריקאי אפוי, ג'אם רוליפולי, ו Apple Roly-פולי.

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

פינוטג', צ ' נין בלאן וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי באפריקה. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. אתה יכול לנסות יין בומונט. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -32 דולר לבקבוק.
Beaumont Pinotage
Beaumont Pinotage
הסגנון של בומונט משקף את האקלים הקריר של אזור נהר בוט. פירות יער אדומים טריים עם גוף בינוני טעים לשתייה וטאנינים משולבים היטב.תואם טוב מאוד עם bobotie, משחק וקארי, צלעות חילוף וסטייק פלפל, או לנסות snoek וריבת ענבים.