קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות27
ציון בריאות0
מגזין

קינמון מצליפה

קינמון מצליפה
קינמון מצליפה הוא חלב חינם ומספק כ 27 מנות. מנה אחת מכילה 177 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם סודה לשתייה, קמח, מולסה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 10%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: קינמון מצליפה-קינמון אוהבי קוקי, קינמון מצליפה, ו סנאפס בורבון.

הוראות

1
בקערה גדולה, קרם קיצור וסוכר חום עד אור רכה. מקציפים פנימה ביצה ומולסה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
קיצורקיצור
מולסהמולסה
קרםקרם
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
שלב את הקמח, הסודה לשתייה, הקינמון והמלח; מוסיפים בהדרגה לתערובת מוקרמת ומערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קינמוןקינמון
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
3
מגלגלים ל -1 אינץ'. כדורים, ואז לגלגל סוכר מגורען.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
גלולגלול
4
מקום 2 ב. מלבד על ניירות אפייה לא משומנים.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים בחום של 350 דולק למשך 10-12 דקות או עד שהעוגיות מתייצבות והחלק העליון נסדק.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
הסר למתלים כדי להתקרר.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. לה גרנד קורטאז ' רוז בלום ברוטבקבוק מסנוור עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט מסנוור בקבוק
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט מסנוור בקבוק
ניחוחות בהירים וטעמים של תות שדה טרי פטל לשלב עם הערות של לילך סיגליות. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם טעמים של גרגרי יער ורימון לצד תווים פרחוניים רכים. ברוט רוזסלין זה משלים מגוון רחב של מאכלים, ממלוחים ועד מתוקים. נסה את זה עם מנות אסייתיות חריפות, ריזוטו, מנגל, בקר, כבש, ברווז, עוף, פרושוטו, פירות ים, פיצה, גבינה רכה (כמו ברי או עז), עוגת גבינה, קרולמה ברולטסה, עוגת תות ועוגת פירות יער. מערבבים עם מיץ אשכוליות טרי למשקה בראנץ 'מרענן, או מוסיפים מצוף לקוקטייל על בסיס ג' ין.התערובת: השרדונה מספקת עומק ומבנה, ואילו אוגני בלאן מציעה חומציות ורעננות טבעית. הגמאי הקל מעניק ביטוי פירות תוסס ומרקם חלק. ענבים מקורם בטרוארים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ובוז ' ולה.