קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות22
מגזין

קישואים וקארי עגבניות

קישואים וקארי עגבניות
המתכון קישואים וקארי עגבניות מוכן בערך בעוד 45 דקות. וזה בהחלט עצום ללא גלוטן, 30 כולו, וטבעוני אפשרות לאוהבי אוכל הודי. והוא יספק כ 2 מנות. מנה אחת מכילה 195 קלוריות, 7 גרם של חלבון ו9 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם קישואים, עגבניות, שמן canolan, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-21 היו אומרים שזה פגע במקום. מתכונים דומים: עוף תאילנדי, קישואים וקארי עגבניות, עגבניות קארי-עגבניות קורה (אנדרה עגבניות קארי ), ו הודו בקארי ירוק תאילנדי וקציץ בשר קישואים ברוטב קארי ירוק חלב קוקוס.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא הברון הרצוג Chenin Blanc (OU Kosher). יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
פה טרי ועגול מרגיש עם הערות פירותי אינטנסיבי של נקטרינה, דומדמניות ואורן עם גימור בהיר, נקי. יין רב תכליתי ליהנות עם מאכלים אתניים מתובלים מסינית להודית. גם נהדר כמו אפריטיף.