קושימומחה
מוכן ב12 שעות
מנות70
ציון בריאות0
מגזין

קישואים מתוקים מתענגים

קישואים מתוקים מתענגים
עוגת זוקיני מתוקה יכולה להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת המתכונים המתאבנים שלך. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 77 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 70 מנות. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 12 שעות. אם יש לך זרעי סלרי, בצל, קישואים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון לא כל כך spoonacular סופר של 16%. נסו קישואים מתוקים מתענגים, קישואים להתענג מתוק חריף, ו שבוע שימורים: קישואים-פלפל מתוק (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את הקישואים והבצל בקערה גדולה, לא מתכתית, ומפזרים את overtop מלח. השתמש בידיים שלך כדי לערבב באופן שווה את המלח לאורך הקישואים. מכסים ומקררים בין לילה.
מרכיבים שתצטרך
קישואיםקישואים
בצלבצל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
למחרת, לנקז את הקישואים במסננת, ולשטוף היטב עם מים קרים. לסחוט עודפי מים ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
קישואיםקישואים
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
3
מניחים את פלפל אדום וירוק, סוכר, חומץ, קורנפלור לתוך סיר גדול.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
עמילן תירסעמילן תירס
חומץחומץ
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
מוסיפים את אגוז מוסקט, כורכום, זרעי סלרי ופלפל. מערבבים לשלב, ולאחר מכן להוסיף קישואים מנוקז. מביאים לרתיחה מעל חום בינוני גבוה, ואז להפחית את החום בינוני נמוך, ומבשלים 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
זרעי סלריזרעי סלרי
כורכוםכורכום
קישואיםקישואים
מוסקטמוסקט
פלפלפלפל
5
בינתיים, לעקר 7 צנצנות וחצי ליטר ועפעפיים להחזיק להתענג. לארוז להתענג לתוך צנצנות מעוקרים, לוודא שאין רווחים או כיסי אוויר. למלא צנצנות כל הדרך למעלה. בורג על מכסים.
מרכיבים שתצטרך
להתענגלהתענג
6
מניחים מתלה בתחתית סיר גדול וממלאים באמצע הדרך עם מים רותחים. בזהירות להנמיך צנצנות לתוך סיר באמצעות מחזיק. השאר שטח 2 אינץ ' בין צנצנות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
7
יוצקים יותר מים רותחים במידת הצורך, עד צמרות צנצנות מכוסים על ידי 2 סנטימטרים של מים. מביאים מים לרתיחה מלאה, ואז מכסים ומעבדים במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
8
הסר צנצנות מן הסיר ומניח על משטח מכוסה בד או עץ, כמה סנטימטרים זה מזה, עד מגניב. לאחר מגניב, הקש על גבי כל מכסה עם אצבע, להבטיח כי החותם הוא הדוק (מכסה אינו זז למעלה או למטה בכלל).
ציוד שתשתמש בו
סירסיר