קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות10
ציון בריאות16
מגזין

קישואים עם סלסה

קישואים עם סלסה
קישואים עם Salsan הוא ללא גלוטן, וכל 30 מנה צדדית. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 2 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 27 קלוריות. והוא יספק כ 10 מנות. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. גשו לסופר וקנו בצל, שיני שום, מלח ופלפל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. נסו סלסה קישואים, סלסה זוקיני צלוי, ו סלסה זוקיני ורדה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחלקים קישואים בין שתי חתיכות של רדיד כבד חובה (כ 20 ב. אקס-18 בפנים.). בקערה, לשלב את שאר החומרים; כף מעל קישואים. מקפלים לסכל סביב ירקות ולאטום בחוזקה. גריל, מכוסה, על חום עקיף במשך 15-20 דקות או עד ירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. צריבת קוטג ' Cashburn פינו נואר עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
פרחים ארומטיים בהירים, קסיס ופירות אדומים המשלימים תבלין וערות מלוחות. החיך הוא גמיש והרמוני, עם שכבות מעניינות ואלמנטים umami, מרקם עדין וגימור מאוזן יפה.