קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות59
מגזין

קל בתנור קלויים ברביקיו רגלי טורקיה

קל בתנור קלויים ברביקיו רגלי טורקיה
קלויים בתנור רגלי טורקיה ברביקיו עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 6 . מנה אחת מכילה 1181 קלוריות, 134 גרם חלבון ו 55 גרם שומן. לך לחנות ותביא מים, אבקת צ'ילי, מלח תיבול, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האב. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו 20 דקות. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. מתכונים דומים: תרנגול הודו צלוי בתנור, רגלי הודו צלויות בעשב, ו Caveman Pops (Aka קלוי רגלי טורקיה).

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם בחירה מצוינת לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. אתה יכול לנסות Leese-פיץ Zinfandel. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 9 דולר לבקבוק.
Leese-Fitch Zinfandel
Leese-Fitch Zinfandel
בציר מעולה לצבע ועומק, Zinfandel 2013 מציג גוון אודם כהה וניחוחות מסקרנים של שזיף מיובש, עוגיות שרבוט snicker, ופאי blackberry עם רמזים של קינמון ופלפל לבן. הלגימה הראשונה עוטפת את החיך בטעמי פירות כהים ועסיסיים וטאנינים גמישים המספקים גימור מתמשך. לגימות הבאות להשוויץ דובדבן כהה, שוקולד מוקה עשיר, קוקוס קלוי, גרעיני רימון טעימים.תערובת: 76% זינפנדל, 13% פטיט סירה, 8% ברברה, 2% סירה, 1% מרלו