קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות49
מגזין

קל לבן צ'ילי II

קל לבן צ'ילי II
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל צ'ילי לבן קל השני. מנה זו מכילה כ 35 גרם חלבון 3 גרם של שומן, וסך הכל 419 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. לך לחנות ותביא חזה עוף, סלסה, שעועית חיל הים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב סלסה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סלסה תות קינוח כקינוח. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו-10 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מצטיין של 81%. נסו צ'ילי עוף לבן קל, צ'ילי עוף לבן קל, ו 5-מרכיב קל עוף צ'ילי לבן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את העוף, צ ' ילי ירוק, סלסה, מרק עוף, שעועית חיל הים, ומים בבישול איטי.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
פלפל צ ' ילי ירוקפלפל צ ' ילי ירוק
שעועית חיל היםשעועית חיל הים
עוף שלםעוף שלם
סלסהסלסה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
2
מבשלים גבוה עד שהתרנגולת מתפרקת, בערך 4 שעות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
3
מחית את הצ ' ילי עם מחית תפוחי אדמה לתת מרקם עבה יותר, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
ציוד שתשתמש בו
מרסק תפוחי אדמהמרסק תפוחי אדמה

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירה הכי טובה שלי לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות Casteller קאווה ברוט. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Casteller קאווה ברוט
Casteller קאווה ברוט
הקסטלר ברוט קאווה מציג תפוח ירוק וניחוחות הדר. בפה, יש לו טעמים פריכים, טריים עם הערות הדר ליים ורק מגע של מתיקות. יש לזה טעם טרי, נקי ועצבני.