קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות5
מגזין

קל סלסה קציץ בשר

קל סלסה קציץ בשר
קציץ בשר סלסה קל עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה 12% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 18 גרם חלבון, 20 גרם שומן, ובסך הכל 288 קלוריות. מתכון זה משמש 6. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. אם יש לכם פירורי לחם מתובלים, גבינת צ'דר, שום וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש בביצה אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש מסתורי כמו קינוח. 208 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. עם כפית ציון 53%, המנה הזו מוצקה. נסו קל סלסה קציץ בשר, סלסה קציץ בשר, ו סלסה קציץ בשר עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערה גדולה מערבבים את הסינטה הטחונה, הסלסה, פירורי הלחם, הגבינה, הביצה והשום. מתבלים בפטרוזיליה, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
נתח בשר טחוןנתח בשר טחון
פירורי לחםפירורי לחם
פטרוזיליהפטרוזיליה
גבינהגבינה
שוםשום
פלפלפלפל
סלסהסלסה
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מעבירים לתבנית כיכר בגודל 5 על 9 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
4
אופים 45 דקות בתנור שחומם מראש, או לטמפרטורה פנימית מינימלית של 160 מעלות צלזיוס (72 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

רוטב טבילה עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את דומיין קרנרוס ברוט רוז, קובי דה לה פומפדור. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-36 דולר לבקבוק.
דומיין קרנרוס ברוט רוז קובי דה לה פומפדור
דומיין קרנרוס ברוט רוז קובי דה לה פומפדור
ה דומיין קרנרוס ברוט רוז מְזוּגָר קוב סוויד דה לה פומפדור, חוגג את חייה ותקופותיה של מאדאם דה פומפדור (הקורטיזנית הגדולה והפילגש של לואי החמישה עשר) שזוכה להכנסת שמפניה לבית המשפט והיה יוצר טעם משפיע בענייני אמנות, אדריכלות ופילוסופיה–מפורסם בהערתה, "שמפניה היא היין היחיד שאישה יכולה לשתות ולהישאר יפה."דומיין קרנרוס ברוט רוז רוז הוא יין בעל איזון נהדר, המדגיש מאפיינים פירותיים ופרחוניים במידה רבה יותר ממה שניכר בברוט או לה ר. זה נעשה אך ורק עם תשומת לב אומן לאיכות, עם המקור אך ורק מ קרנרוס ושימוש בשיטות ייצור שמפניות עתיקות יומין. תערובת של 58% פינו נואר, 42% שרדונה, רוז רוז רוז נועד להיות נהנה בגיל צעיר למדי, כאשר אופי פירותי הוא עדיין השולט עדיין יש מספיק גיל כדי להפוך את היין עגול ומאוזן.בארומה של היין יש רמזים לתותי בר ושושנים עם תווים של אפרסק למרות שצבעו ורוד בהיר, ברוט רוז ספייד אינו מתוק יותר מהיינות האחרים שלנו. זה ברוט אמיתי.