קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות7
מגזין

קמחי

קמחי
המתכון קימצ'י מוכן בערך בעוד 45 דקות. וזה בהחלט עצום ללא גלוטן, וכל 30 ומתאים לאוהבי מזון קוריאני. מנה אחת מכילה עד 2 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 22 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך מים, כרוב נאפה, שיני שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה הזו. נסו ארוחת ערב: קמחי Jigae (תבשיל קמחי), מולים בקארי אדום עם פירה קמחי מספר הבישול של קמחי, ו מערבבים קמחי מטוגן ואורז (קמחי Bokkeumbap) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים כרוב ומלח בקערה גדולה, משליכים בעדינות לשלב. לשקול כרוב עם קערה נוספת.
מרכיבים שתצטרך
ל-1 אננסל-1 אננס
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
בואו לעמוד בטמפרטורת החדר 3 שעות, משליך מדי פעם.
3
מסננים ושוטפים במים קרים.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
4
לנקז ולסחוט יבש.
5
מערבבים כרוב, מים, ושאר החומרים. מכסים ומקררים לפחות 4 שעות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
ל-1 אננסל-1 אננס
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

קוריאני ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הלובנזי צ ' נין בלאן עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Lubanzi Chenin Blanc
Lubanzi Chenin Blanc
את 2018 לובנזי Chenin Blanc נמשך מתוך תערובת של גפנים מבוגרים, יבשים מגודלים בוש & צעיר, לטפטף גפנים מושקים. צבע הקש העמוק שלה מצביע על רעננות בשל ומורכבות. האף מביא פירות טרופיים & אבן הראשון, מעורר מחשבות של מנדרינה & ליצ ' י. החיך הוא עגול ובשרני, דוחף ליצ ' י קדימה שוב, יחד עם אפרסק לבן, משמש & תפוח ירוק, כל נישא על ידי מגע של חומציות גבוהה. יש בהירות & רמז קל של לחם טרי בכל רחבי. הסיום הוא ארוך, רך & חיבה.