קושימומחה
מוכן ב6 שעות
מנות12
ציון בריאות63
מגזין

קערת דלעת סינדרלה עם ירקות ונקניק

קערת דלעת סינדרלה עם ירקות ונקניק
קערת דלעת סינדרלה עם ירקות ונקניקיות יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את קופסת המתכון העיקרית שלך. מתכון זה מספק 12 מנות. עם 436 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 12 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %40 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. אם יש לכם מרק עוף, תירס, נקניק קילבסה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הכרוב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,כרוב שיש לו טעם של קינוח! כקינוח. . נסו עוגת גבינה סינדרלה, עוגת פנטזיה סינדרלה, ו קערת בשר ואטריות עם ירקות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות F (200 מעלות C). קו גיליון אפייה עם נייר.
2
חותכים סביב החלק העליון של הדלעת כדי להפוך את המכסה. השתמש בכף מתכת גדולה כדי לגרוף את הקרום הפנימי וזרעים.
מרכיבים שתצטרך
3
מניחים את הדלעת על תבנית האפייה מוכנה, ומניחים בתנור שחומם מראש. מבשלים 1 שעה, ואז להוריד את החום ל 325 מעלות F (165 מעלות C).
מרכיבים שתצטרך
4
בינתיים, מניחים את הנקניק בסיר עמוק מעל חום בינוני גבוה. מבשלים עד להשחמה שווה, פונה לעתים קרובות, 10 עד 12 דקות. מערבבים את הגזר, סלרי, בצל ושום; לבשל ומערבבים עד שקוף ומכרז, על 5 דקות. אם תרצה, מערבבים את הגזר הלבן, רוטבגה ו/או כרוב; לבשל עד הירקות הם כמעט ender, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את הפלפלים האדומים והירוקים, ברוקולי, קישואים ותירס.
מרכיבים שתצטרך
6
יוצקים את מרק העוף, מוסיפים את האורז, ומבשלים 5 דקות יותר. מערבבים את הפטרוזיליה, פתיתי פלפל אדום, תערובת מרק בצל, ותבלינים איטלקיים. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
7
שמירה על הדלעת על תבנית האפייה, כפית את תערובת ירקות-נקניק לתוך הדלעת, ולהחליף את המכסה. באופן רופף לכסות את הדלעת בנייר אלומיניום.
מרכיבים שתצטרך
8
מבשלים את הדלעת בתנור שחומם מראש עד הבשר רך, כ 4 שעות. לגרוף חלק בשר הדלעת מן הצדדים לשלב עם תערובת הירקות. כדי לשרת, למקם את הדלעת על מגש הגשה, ולהסיר את המכסה למצקת את התוכן.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1ראשברוקולי, חתוך לפרחיםברוקולי, חתוך לפרחים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבן מבושל או חום (אופציונלי)אורז לבן מבושל או חום (אופציונלי)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב, קצוץ גס (אופציונלי)כרוב, קצוץ גס (אופציונלי)3גזר, קלופים ופרוסיםגזר, קלופים ופרוסים2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיצלעות סלרי, קצוץצלעות סלרי, קצוץ780אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה35אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 מעטפה תערובת מרק בצל יבש1/2 מעטפה תערובת מרק בצל יבש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתירס משומר או קפואתירס משומר או קפוא3ציפורןשום טחון, או כמות לפי הטעםשום טחון, או כמות לפי הטעם1פלפל ירוק, קצוץפלפל ירוק, קצוץ12ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון לפי הטעםמלח ופלפל שחור טחון לפי הטעם28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 מנות מיובשות תיבול איטלקי1/2 מנות מיובשות תיבול איטלקי1גדולבצל, קלופים וקצוציםבצל, קלופים וקצוצים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר לבן, קלופים וקוביות (אופציונלי)גזר לבן, קלופים וקוביות (אופציונלי)5קילוגרםדלעת סינדרלה כולהדלעת סינדרלה כולה1פלפל אדום, קצוץפלפל אדום, קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום, או לפי הטעםפתיתי פלפל אדום, או לפי הטעם4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקrutabagas, קלופים וקוביות (אופציונלי)rutabagas, קלופים וקוביות (אופציונלי)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק קילבסה חבילה, פרוס לחתיכות 1/2 אינץנקניק קילבסה חבילה, פרוס לחתיכות 1/2 אינץ2קישואים, לחתוך לחתיכותקישואים, לחתוך לחתיכות