קושימומחה
מוכן ב54 דק.
מנות12
ציון בריאות9
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

קפיצי לחמניות שרימפס

קפיצי לחמניות שרימפס
קפיצי שרימפס לחמניות הוא ללא חלב ופסקאטרי הר ד ' אובר. מתאים ל-12 ומחירו 1 מנות.22 דולר למנה. מנה אחת מכילה 156 קלוריות, 12 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם נייר אורז, סמבל שום, עלי כוסברה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זמן הכנת המתכון כ 54 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 42%. הציון הזה מוצק. נסו לחמניות שרימפס, שרימפס ביצה לחמניות, ו לחמניות שרימפס (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול של מים רותחים מומלחים מוסיפים שרימפס ומבשלים 3 עד 5 דקות, עד שהם מבושלים, אך לא קשוחים. שוכן באמבט קרח. פורסים שרימפס לשניים מקצה לקצה ומניחים בצד. בקערה קטנה יוצקים מי ברז חמים על אטריות ומניחים בצד לריכוך, בערך 10 עד 15 דקות. בעוד אטריות הם ספוג, להכין ירקות ועשבי תיבול.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
פסטהפסטה
שרימפסשרימפס
עשבי תיבולעשבי תיבול
מיםמים
קרחקרח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
סירסיר
2
מסננים את האטריות וחותכים בעזרת מספריים למטבח לאורכי 4 אינץ'. הניחו בצד.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
3
הכן אזור לעבוד בקלות עבור הרכבה של לחמניות. מרפדים לפניכם את כל הירקות ועשבי התיבול יחד עם שרימפס ואטריות. יש גליל של ניילון שקוף בהישג יד. נייר אפייה מסיליקון עובד היטב כמשטח שאינו מקל לעבודה, אך ניתן להשתמש גם בקרש חיתוך נקי. מלאו קערה רדודה (צלחת פאי עובדת נהדר) במי ברז חמים ושקעו 1 נייר אורז עגול למים למשך 10 עד 15 שניות לריכוך.
מרכיבים שתצטרך
עטיפות רול האביבעטיפות רול האביב
ירקירק
פסטהפסטה
שרימפסשרימפס
עשבי תיבולעשבי תיבול
גלולגלול
מיםמים
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
תבנית אפייהתבנית אפייה
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
טופס פאיטופס פאי
קערהקערה
4
הסר בעדינות גיליון נייר אורז מהמים, הניח על משטח העבודה. במרכז נייר האורז מניחים 3 חצאי שרימפס (הצד המפוספס כלפי מטה) על נייר אורז. למעלה עם 1/4 כוס אטריות. למעלה עם 2 מקלות מלפפון, 2 מקלות גזר, 2 מקלות ג ' יקמה, 3 חתיכות בצל ירוק, 3 כפות כרוב נאפה, 4 כפות נבטי שעועית, וקורט בזיליקום וכוסברה. מסיימים עם עוד 3 חתיכות שרימפס, עם פסים כלפי מעלה. מקפלים נייר אורז בחוזקה מעל המילוי, מקפלים פנימה את הקצוות וממשיכים לגלגל, מסיימים את התפר כלפי מטה.
מרכיבים שתצטרך
נבטי שעועיתנבטי שעועית
כרוב נאפהכרוב נאפה
בצל ירוקבצל ירוק
עטיפות רול האביבעטיפות רול האביב
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
מלפפוןמלפפון
גזרגזר
פסטהפסטה
JicamaJicama
שרימפסשרימפס
באזיל!באזיל!
מיםמים
5
מניחים בניילון ומגלגלים כך שהלחמניות יוכלו להתייצב ולא להיצמד זו לזו. חזור על הפעולה כדי ליצור את שאר הלחמניות. מקררים לחמניות למשך 20 עד 30 דקות, לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
6
בקערה קטנה, מקציפים במרץ חמאת בוטנים במזלג עד קל לערבב. מערבבים פנימה רוטב הויסין, מיץ רימונים, רוטב סויה, מירין וסמבל עד לאיחוד טוב. מכסים ומניחים לעמוד בטמפרטורת החדר עד שמוכן להגשה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ רימוניםמיץ רימונים
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
רוטב הויסיןרוטב הויסין
רוטב סויהרוטב סויה
מיריןמירין
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
כשמוכנים להגשה, מורחים באופן שווה את כרוב הנאפה שנותר על מגש הגשה.
מרכיבים שתצטרך
כרוב נאפהכרוב נאפה
מורחיםמורחים
8
הסר לחמניות מהמקרר.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
9
הסר את ניילון הפלסטיק ופרוס לשניים באלכסון.
מרכיבים שתצטרך
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
10
מניחים מחצית מהלחמניות בצדיהן על המגש ואת החצי השני בקצותיהן, בעמידה.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
11
מגישים עם רוטב בוטנים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב בוטניםרוטב בוטנים

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 יח' פרוסות פטריות לבנות2 יח' פרוסות פטריות לבנות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר, קלופים, גפרורים גזריםגזר, קלופים, גפרורים גזרים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברהעלי כוסברה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאת בוטנים מוקרמתחמאת בוטנים מוקרמת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנבטי שעועית טרייםנבטי שעועית טריים2(יכול להיות או להרחיק)שום סמבלשום סמבל2בצל ירוק julienned, גודל matchstick לכ 1/2 כוסבצל ירוק julienned, גודל matchstick לכ 1/2 כוס5(חוֹרֶף)רוטב הויסיןרוטב הויסין1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקג'יקמה בגודל ג' יקמהג'יקמה בגודל ג' יקמה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרוס דק לרוחב Napa כרוב מ 1/2 של ראשפרוס דק לרוחב Napa כרוב מ 1/2 של ראש85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות מייפון (אטריות סיניות מיובשות דקות)אטריות מייפון (אטריות סיניות מיובשות דקות)2(חוֹרֶף)מיץ רימוניםמיץ רימונים8גיליונות אינץ12 (8 אינץ ' עגול) גיליונות נייר אורז מיובש12 (8 אינץ ' עגול) גיליונות נייר אורז מיובש454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)(21/25 ספירה) שרימפס, קלופים ו deveined(21/25 ספירה) שרימפס, קלופים ו deveined596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה לזווג עם פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. אתה יכול לנסות כרם צ ' שלם 3 פינו גרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -26 דולר לבקבוק.
כרם חהלם 3 פינו גרי
כרם חהלם 3 פינו גרי
תערובת של שלושה כרמים גדולים, זה ענבים חיים מלאכת יד יין ידידותי למזון, בהיר וטהור. החומצה עם קצוות הסכין, עם אגס, סורבה לימון, תבלין ויסמין גורמת לפה להשקות ולידיים לרעוד.