קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות20
מגזין

קציץ בשר בסגנון קאובוי

קציץ בשר בסגנון קאובוי
קציץ בשר בסגנון קאובוי דורש על 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 298 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 8 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לכם כמון טחון, רוטב ברביקיו, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. עם כפית ציון של 60% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: קציץ בשר בסגנון איטלקי, קציץ בשר בסגנון איטלקי, ו קציץ בשר (בסגנון חווה).

הוראות

1
מחממים תנור ל-37
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
שמן חום במחבת nonstick גדול מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים בצל ו-6 המרכיבים הבאים( בצל דרך jalapeo); מטוגנים 3 דקות. מערבבים ב 1/4 כוס רוטב ברביקיו, תפוחי אדמה, ואת המרכיבים הבאים 7 (תפוחי אדמה דרך שעועית). כפית את תערובת תפוחי האדמה לתוך מחבת כיכר 5 אינץ 9 x מצופה ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
תרסיס בישולתרסיס בישול
תפוח אדמהתפוח אדמה
שעועיתשעועית
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
4
אופים ב 375 במשך 30 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מברשת 1/4 כוס רוטב ברביקיו מעל כיכר, ומפזרים גבינה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
גבינהגבינה
6
אופים 10 דקות נוספות או עד לסיום.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה אפויים קלופים מבושלים פירה (כ 1 פאונד תפוחי אדמה לא מבושלים)תפוחי אדמה אפויים קלופים מבושלים פירה (כ 1 פאונד תפוחי אדמה לא מבושלים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב ברביקיו, מחולקרוטב ברביקיו, מחולק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית, סחוט ומחיתשעועית, סחוט ומחית1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טריה טריהכוסברה טריה טריה2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון1פלפל חלפיניו, זרע וקצוץפלפל חלפיניו, זרע וקצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל רגילהשיבולת שועל רגילה2(יכול להיות או להרחיק)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)3/4 כוס מגורר מופחת שומן גבינת צ'דר חדה3/4 כוס מגורר מופחת שומן גבינת צ'דר חדה