קושירגיל
מוכן ב17 דק.
מנות4
ציון בריאות39
מגזין

קציצות העוף המעושנות של בו על טוסט מרוח בחמאה

קציצות העוף המעושנות של בו על טוסט מרוח בחמאה
קציצות העוף המעושנות של בו על טוסט עם חמאה הן אולי המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 346 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 18 גרם שומן. גשו לסופר וקנו בצל עור, חמאה, פטרוזיליה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב הפפריקה ההונגרית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש המסתורי כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 17 דקות. מתכונים דומים: קרם של עוף & כרישה על טוסט חמאה {שבתות עם רייצ'ל ריי}, פונדו 3 גבינה מעושן עם קרואסונים חמאה שום קלוי, ו הרב חמאה טוסט ביצה אפוי.

הוראות

1
מחממים מחבת nonstick גדולה מעל חום גבוה בינוני.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מניחים עוף בקערה ומוסיפים את הפפריקה המעושנת, תיבול גריל ופטרוזיליה אליו. באמצעות פומפיה ביד או מיקרו-מטוס, מגררים את הבצל לתרנגולת. (Boo אהב מיץ בצל וטעמו, אבל היא לא אהבה חתיכות גדולות של בצל).
מרכיבים שתצטרך
תיבול גרילתיבול גריל
פפריקה מעושנתפפריקה מעושנת
עוף שלםעוף שלם
פטרוזיליהפטרוזיליה
מיץמיץ
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מיקרו-מטוסמיקרו-מטוס
פומפיהפומפיה
גרילגריל
קערהקערה
3
מוסיף את השום (Boo אהב שום!) ולערבב לשלב. הפוך פטי מיני, בגודל של רבע, ולבשל אותו, דקה בכל צד, כדי לטעום ולבדוק תבלינים. אם אתה רוצה את זה באמת מעושן, כמו Boo, אתה יכול להתאים את התבלינים בהתאם.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
שוםשום
4
לטפטף את תערובת העוף עם כ 2 כפות שמן זית כתית נוספת וליצור 4 קציצות דקות גדולות ואז למקם אותם במחבת. לבשל קציצות 5 דקות בכל צד. פרוסות לחם קלוי ולהתפשט בנדיבות עם חמאה רכה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
טוסטטוסט
עוף שלםעוף שלם
חמאהחמאה
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מגישים קציצות על טוסט עם חמאה עם כמה ירקות כהים קצוצים.
מרכיבים שתצטרך
ירוקירוק
טוסטטוסט