קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות13
מגזין

קציצות סלמון אורגון

קציצות סלמון אורגון
קציצות סלמון אורגון יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 20 גרם חלבון 21 גרם של שומן, וסך הכל 345 קלוריות. אם יש לכם חמאה, חרדל, קרקר פירור, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. מתכונים דומים: קציצות סלמון דרום-מערביות או עוגות סלמון., טיפות סלמון או קציצות סלמון, ו קציצות סלמון.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה Trentadue La Storia. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
טרנטדיו שרדונה סטוריה
טרנטדיו שרדונה סטוריה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן רב יותר בניחוחות זכוכית מגוונת של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל באים לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. הפה מרגיש פריך ומאופק עם מינרליות ברורה וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.