קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

קקאו קלאסי

קקאו קלאסי
Cocoan קלאסי נטול גלוטן, ו מנה צדדית. והוא יספק כ 12 מנות. מנה אחת מכילה 181 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 6 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. אם יש לכם מלח, סוכר מגורען, מרשמלו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: עוגיות חמאת קקאו – טוויסט קלאסי, שומרי משקל ידידותי קוקוס קקאו חם לחגוג יום קקאו לאומי, ו עוגת קקאו-גזר עם קקאו קראמבל.

הוראות

1
שכבת סוכר, אבקת קקאו, אבקת חלב, מלח, שוקולד צ ' יפס, ומרשמלו.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
אבקת חלבאבקת חלב
אבקת קקאואבקת קקאו
מרשמלומרשמלו
סוכרסוכר
מלחמלח

יין מומלץ: Dornfelder, ריזלינג

גרמנית עובדת ממש טוב עם Dornfelder וריזלינג. בירה אולי נראית כמו הבחירה הטבעית לאוכל גרמני, אבל ריזלינג גרמני זוגות להפליא עם פירות ים ושניצל, בעוד אדום גרמני כמו Dornfelder הולך טוב עם בשר בקר ובשר משחק. אתה יכול לנסות היינץ Eifel שיין Dornfelder מתוק אדום. מבקרים די אוהבים את זה עם 3.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
Heinz Eifel Shine Dornfelder Sweet Red
Heinz Eifel Shine Dornfelder Sweet Red
ההשתקפות של קרני השמש מנהר הריין עוזרת להבשיל את הענבים האדומים הלבביים האלה, ובכך לייצר יין בעל גוף מלא עם טעמים של פירות אדומים כהים עם מתיקות מאוזנת היטב.ליהנות מעט מקורר בכוחות עצמו או עם גבינות, פסטה סלטים ודגים.