קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

קרוסטיני זית מעורב

קרוסטיני זית מעורב
קרוסטיני זית מעורב הוא הר ד ' אובר המשרת 24. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 3 גרם חלבון, 5 גרם שומן, ובסך הכל 84 קלוריות. גשו לסופר וקנו שיני שום, חמאה, פטרוזיליה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 13%, וזה די רע. קרוסטיני זית מעורב, קרוסטיני מעורב: קרוסטיני מיסטי, ו סלסה עגבניות מעורבת קרוסטיני דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו את ששת המרכיבים הראשונים; מערבבים פנימה גבינת מוצרלה ופטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
מוצרלהמוצרלה
פטרוזיליהפטרוזיליה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
חותכים בגט ל -24 פרוסות; מניחים על תבנית אפייה לא משומנת.
מרכיבים שתצטרך
בגטבגט
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
מורחים בתערובת זיתים.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
זיתיםזיתים
4
צולים 3-4 אינץ'. מהחום במשך 2-3 דקות או עד שהקצוות משחימים קלות וגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה

יין מומלץ: יין מבעבע, קיאנטיname, ורדיקיו., ורוד נוצץ, Trebbiano

יין מבעבע, קיאנטי וורדיצ ' יו הם הבחירות המובילות שלי עבור קרוסטיני. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. נקטר גרהם בק בליס עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
גרהם בק בליס נקטר
גרהם בק בליס נקטר
למי שלא אוהב את זה יבש, גרהם בק דמי-שניות הוא תירוץ מצוין לפינוק עצמי וקלות דעת. ניחוחות שמרים קלים, עם רמזים של חמאה, דבש ופרלין, התוסס המענג הזה יעורר את החושים המתוקים שלך.תערובת: 39% שרדונה, 61% פינו נואר