קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 5 דק.
מנות6
ציון בריאות24
מגזין

קרוק סיר פטריות בשר חזיר פילה

קרוק סיר פטריות בשר חזיר פילה
קרוק סיר פטריות בשר חזיר Tenderloin הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 239 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 7g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לך לחנות ותביא פילה חזיר, מרק בצל מרוכז, פטריות ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: הכי טוב סיר חרס בשר חזיר Tenderloin, סיר חרס טנדרלוין חזיר בלסמי, ו סיר חרס טנדרלוין חזיר בלסמי.

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

בשר חזיר Tenderloin עובד ממש טוב עם Malbec, פינו נואר, ו Sangiovese. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. Malbec חלוץ סיליה La עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
סיליה פיוניר מלבק
סיליה פיוניר מלבק
2017 Finca La Celia Pioneer Malbec הוא יין אטרקטיבי עם ניחוחות של פירות טריים בשלים, בהרמוניה מושלמת עם עדינות של סיגליות ו oak הזדקנות הערות. התקפה טובה מאוד על החיך, עם ריכוז פירותי, טיפוסי של Malbec, חיך מוצק בינוני אבל באותו זמן אלגנטי. זהו מלבק אידיאלי לשתות עם רוסטביף ארגטין עם "אמפנדס" טיפוסי.