קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות12
ציון בריאות3
סוגי מאכליםלחם
מגזין

קרם גבינה בננה אגוזים לחם

קרם גבינה בננה אגוזים לחם
גבינת שמנת בננה אגוז יכול להיות רק ארוחת הבוקר אתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 576 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 29 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 12 מנות. 211 אדם התרשמו מתכון זה. גשו לסופר וקנו אגוזי פקאן, סודה לאפייה, סוכר מגורען ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו -30 דקות. נסו לחם גבינת שמנת בננה, לחם גבינת שמנת בננה, ו קרם גבינה בננה אגוזים לחם (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להפוך את הלחם: מחממים תנור ל 177°. גריז וקמח שני 8x 4 מחבתות כיכר.
מרכיבים שתצטרך
2
מערבבים את הקמח, אבקת אפייה, סודה לשתייה ומלח. תניח בצד.באמצעות מיקסר חשמלי במהירות בינונית, היכו יחד את החמאה ואת גבינת שמנת עד שמנת. בהדרגה להוסיף את הסוכר, ערבוב עד אור ורך.
מרכיבים שתצטרך
1
מערבבים את כל החומרים לציפוי בקערה קטנה.
2
מפזרים באופן שווה על הבלילה בשני מחבתות כיכר.
3
אופים במשך 1 שעה, או עד מפרט עץ מוכנס במרכז יוצא נקי. במידת הצורך, מכסים את המחבתות באופן רופף עם רדיד אלומיניום במשך 15 הדקות האחרונות כדי למנוע בראונינג עודף.לקרר את הלחם במחבתות על מדפים תיל במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר מן המחבתות כדי מתלים חוט להתקרר לחלוטין.

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבננות פירה (כ 4 בננות בינוניות)בננות פירה (כ 4 בננות בינוניות)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה מומסתחמאה מומסת227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת שמנת, מרוכךגבינת שמנת, מרוכך2largesביציםביצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך0(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי פקאן קצוצים, קלוייםאגוזי פקאן קצוצים, קלויים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי פקאן קצוצים, קלוייםאגוזי פקאן קצוצים, קלויים1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס