קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 38 דק.
מנות1
ציון בריאות39
מגזין

קרם וניל בטעם תות

קרם וניל בטעם תות
מנה אחת מכילה קלוריות 5362, 56 גרם חלבון ו 430 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %52 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. אם יש לך ביסקוטי, שמפניה, אגוזי לוז, וכמה מרכיבים אחרים על יד, אתה יכול לעשות את זה. זמן הכנת המתכון כ 6 שעות ו-38 דקות. עם כפית ציון 67% המנה הזאת טובה. נסו פודינג וניל עם אוכמניות קלויות, חביצת חלבון ביצה Vanillan {סוכר חינם & פחמימות נמוכות}, ו עוגיות וניל בציפוי שוקולד (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם הבחירה הראשונה שלי לקינוח. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. אתה יכול לנסות שרי קרם ן NV ג ' ונסון. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "