קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות5
מגזין

קרפים עם מלית אוכמניות וקיפוד ריבס

קרפים עם מלית אוכמניות וקיפוד ריבס
המתכון קרפים עם מלית אוכמניות ו Rhubarb Compote מוכן בערך 1 שעה ו 15 דקות וזה בהחלט מדהים צמחוני ומתאים לאוהבי מזון ים תיכוני. מנה אחת מכילה 320 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 13 גרם שומן. אתה מקבל ארוחת בוקר שמגישה 4. גשו לסופר וקנו סוכר, קורנפלור, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה מושלם עבור יום האם. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו קרפים עם מלית אוכמניות וקיפוד ריבס, קרפים עם Blackberry-Rhubarb Compote, ו קרפי קינמון W / אוכמניות Compote (מתכונים דומים).

הוראות

1
לטאטא את הביצים וחלב יחד בקערה.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
לטאטא במלח, סוכר וקמח. להפריש במשך 30 דקות. ממיסים על 1/2-כפית חמאה במחבת 8 עד 10 אינץ ' על חום בינוני. כאשר זה קצף, לשפוך או מצקת על 2 כפות של הבלילה. הרימו וסובבו את המחבת כך שהבלילה תכסה את התחתית. מניחים מחבת על המבער ומבשלים רק עד שנקבע ואת החלק התחתון הוא השחמה קלות. באמצעות מרית או האצבעות שלך, להפוך ולבשל עד שהצד השני הוא השחמה קלות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
מריתמרית
מצקתמצקת
מקציףמקציף
3
העברה לצלחת ולהמשיך עם הבלילה שנותרה.
4
מילוי אוכמניות: בקערה, מקפלים בעדינות את האוכמניות, סוכר מייפל ושמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
אוכמניותאוכמניות
סוכר מייפלסוכר מייפל
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
מילוימילוי
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
לפוט ריבס: כדי להפוך את הקומפוט, מניחים את הריבס, ריכוז מיץ תפוזים, סוכר, קורנפלור בסיר ומבשלים עד הפרי מתפרק והתערובת מתעבה.
מרכיבים שתצטרך
תרכיז מיץ תפוזיםתרכיז מיץ תפוזים
עמילן תירסעמילן תירס
CompoteCompote
ריבסריבס
פירותפירות
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
כדי לשרת, מניחים את הקרפים על מגש ו schmear עם ריבה.
מרכיבים שתצטרך
ריבהריבה
קרפיםקרפים
7
מניחים כף של אוכמניות מילוי במרכז לגלגל את קרפ. חזור עם קרפים שנותרו. למעלה עם כמה קומפוט ריבס ונענע.
מרכיבים שתצטרך
מילוי פאי אוכמניותמילוי פאי אוכמניות
CompoteCompote
ריבסריבס
קרפיםקרפים
מנטהמנטה
גלולגלול

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן תירסעמילן תירס2ביציםביצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סוכר או סירופ מייפל מגורעןסוכר או סירופ מייפל מגורען1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו4ריבס, קצוץ טרי או קפואמנטה, לקישוטמנטה, לקישוט2(חוֹרֶף)תרכיז מיץ תפוזים קפואתרכיז מיץ תפוזים קפוא4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחותכים ריבס טרי או קפואחותכים ריבס טרי או קפוא1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 קילו קישואים,ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כתום או טנג'לו מרמלדהכתום או טנג'לו מרמלדה4ריבס, קצוץ טרי או קפואחמאה לא מלוחה למחבתחמאה לא מלוחה למחבת