קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות7
ציון בריאות4
מגזין

קרפים צרפתיים אמיתיים

קרפים צרפתיים אמיתיים
המתכון הצרפתי קרפים אמיתיים יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 15 דקות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 117 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 3g של שומן למנה. והוא יספק כ 7 מנות. גשו לסופר וקנו ביצים, קמח, חלב ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה עובד טוב כמו ארוחת בוקר. . מתכונים דומים: מטבל בצל צרפתי אמיתי, פורל en Papillotte או הסיבה האמיתית נשים צרפתיות לא משמינות, ו לחם צרפתי כדורי בשר Pizzan והחיים האמיתיים.

הוראות

1
בקערת ערבוב, לשלב קמח, ביצה, וחלב.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
2
מחממים מחבת גדולה או מחבת קרפ על חום בינוני גבוה. לרסס את המחבת עם תרסיס בישול שאינו מקל.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
יוצקים על 1/3 כוס הבלילה לתוך המחבת, להרים את המחבת ולהפוך אותו על ידי סיבוב פרק כף היד שלך, הפצת כמות דקה נייר במחבת. הפוך את הקרפ כשהוא מתחיל לבעבע. כאשר הוא סיים בישול, להסיר אותו ולחזור על תהליך זה עם הבלילה הנותרת.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית עובדת ממש טוב עם בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. Superieur Chateau Haut Gaudin בורדו עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Chateau Haut Gaudin בורדו Superieur
Chateau Haut Gaudin בורדו Superieur
עם צבע אודם כהה, יין זה הוא רך, מבטא גמישות רבה ואלגנטיות, עם הערות פירותי להיזכר ענבים בשלים. בקיצור,יין ללוות כל ארוחה בשמחה. בגלל התכונות העיקריות שלה, רעננות ועדינות, מומלץ לשתות בתוך 2 או 3 שנים.