קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות40
מגזין

קרפצ'יו צרוב של בשר בקר עם סלק תינוק קלוי, חזרת מוקרם, גרגיר מים ופרמזן

קרפצ'יו צרוב של בשר בקר עם סלק תינוק קלוי, חזרת מוקרם, גרגיר מים ופרמזן
צריך ללא גלוטן, מנה עיקרית ראשונית וקטוגנית? קרפצ'יו צרוב של בשר בקר עם סלק תינוק קלוי, חזרת מוקרם, גרגיר מים ופרמזן יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. המתכון הזה מכסה %40 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 1063 קלוריות, 59 גרם חלבון ו 80 גרם שומן. אם יש לך חזרת מוקרם, חומץ בלסמי בקירוב, שמן זית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב רוזמרין טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט וניל עם קומפוט ענבים ואוכמניות עם דבש ורוזמרין טרי: ארוחת בוקר קלה או קינוח כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 50 דקות. וזה מצוין. נסו קרפצ'יו טונה עם סלק תינוק קלוי ודרים בלחץ שמן זית, סלק קלוי עם גרגיר נחלים ורוטב תפוחים חזרת, ו צדפות צרובות עם סלק קלוי, ירקות מוקפצים, גרמולטה הדרים ושמנת חזרת (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 450 מעלות F (230 מעלות C/גז 8).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
לשטוף ולקרצף את הסלק, לקצץ את הקצוות, ולזרוק לתוך פיסת נייר גדולה עם קצת שמן, חומץ בלסמי, ותיבול. לעטוף ולצלות עד מכרז. זמן הבישול תלוי בגודל.
מרכיבים שתצטרך
חומץ בלסמיחומץ בלסמי
תיבולתיבול
סלקסלק
עוטףעוטף
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
3
מערבבים את מלח הרוזמרין ופלפל על לוח.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רוזמריןרוזמרין
4
רול ולחץ על פילה של בשר על זה, לוודא את כל מקלות הבשר. במחבת חמה מאוד, מחוררת, או על ברביקיו, לצרוב את הבשר עד חום מעט פריך מכל הצדדים, סביב 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
בשרבשר
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
הסר מהמחבת. תן לו לנוח במשך 5 דקות, ולאחר מכן לחתוך את כל זה דק ככל שאתה יכול.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
להניח את הפרוסות על צלחת גדולה.
7
לאחר הכנת הבשר, מפזרים את הסלק הקלוי באופן אקראי (שלם, חצוי או לרבעים, בהתאם לגודל) על הבשר הפרוס. עכשיו לערבב את חזרת ו קרם פרש יחד. זה צריך להיות מתובל היטב, בדרך כלל צורך קצת חומץ יין לבן או מיץ לימון. לטפטף את זה על הסלק. להתלבש קצת גרגיר הנחלים עם שמן זית ומיץ לימון. ואז לפזר את זה, יחד עם כמה רסיסי קטן של פרמזן מגולח, בכל רחבי הצלחת ולהתכונן טאק ב!
מרכיבים שתצטרך
חומץ יין לבןחומץ יין לבן
קרם פרשקרם פרש
חזרתחזרת
מיץ לימוןמיץ לימון
גרגיר הנחליםגרגיר הנחלים
סלקסלק
שמן זיתשמן זית
פרמזןפרמזן
בקרבקר
בשרבשר